  • Data: 2010-11-04 13:58:44
    Temat: Re: Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
    Od: Texen <f...@...dk> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 08:03, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

    > Myślę, że główna jest to, ze nadal większość szybek do kasków jest
    > robiona z tworzyw akrylowych (plexi) natomiast artykuł dotyczy
    > poliwęglanów (np. Lexan), AFAIK szyby w myśliwcach to tez poliwęglan
    > jakiś.

    tez mysle, ze to w tym drobnym 'szczegole' tkwi roznica
    nie wiem czy zauwazyliscie, ze metode opracowali pracownicy naukowi
    MIT, a nie pan Henio w garazu.

    jako ciekawostke podam, ze szybki w maskach p/gaz uzywanych obecnie w
    WP maja ciekawa ceche, taka ze rysy po jakims czasie znikaja

    --
    texen
    zr7 temp.