  • 1. Data: 2009-08-22 10:37:12
    Temat: Ciekawy filmik.
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=T-xK_t-A_8E&NR=1

    Pewnie nie jeden z nas powinien sobie go puszczać kilka razy dziennie.

  • 2. Data: 2009-08-22 12:00:45
    Temat: Re: Ciekawy filmik.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 12:37:12 +0200, Miecio napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=T-xK_t-A_8E&NR=1

    Właśnie takich filmów powinno być więcej - kapitalny pomysł i
    realizacja. Genialna wręcz prostota przekazu - jedna z lepszych
    realizacji tego typu jakie widziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-08-22 12:20:20
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 22 Sie, 14:00, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Właśnie takich filmów powinno być więcej - kapitalny pomysł i
    > realizacja. Genialna wręcz prostota przekazu - jedna z lepszych
> [...]

    tutaj tez mamy prostote i genialnosc przekazu:
    http://www.youtube.com/watch?v=UTS2i6U4Hmk&feature=r
    elated
    sporo osob powinno sobie go puszczac zanim wsiada na moto

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 4. Data: 2009-08-22 16:01:39
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Miecio pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=T-xK_t-A_8E&NR=1
    >
    > Pewnie nie jeden z nas powinien sobie go puszczać kilka razy dziennie.

    Bardzo dobry film!

    Przypuszczam, że jakby każdy przejechał taką trasę, z takimi atrakcjami
    to ta grupa odchudziła by się o ok 40% użytkowników. Warto propagować
    myślenie na drogach!

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 5. Data: 2009-08-22 17:12:12
    Od: AlF <s...@g...com>

    scibor1 wrote:

    > tutaj tez mamy prostote i genialnosc przekazu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=UTS2i6U4Hmk&feature=r
    elated
    > sporo osob powinno sobie go puszczac zanim wsiada na moto

    ciekawe jak to zrobili

  • 6. Data: 2009-08-22 19:13:25
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 22 Sie, 12:37, Miecio <m...@w...pl> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=T-xK_t-A_8E&NR=1
    >
    > Pewnie nie jeden z nas powinien sobie go puszczać kilka razy dziennie.

    A moze by tak w ten sposob?

    http://www.youtube.com/watch?v=sUvUo79LG_c&NR=1

  • 7. Data: 2009-08-24 12:36:53
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Lukasz Baranski pisze:

    > A moze by tak w ten sposob?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=sUvUo79LG_c&NR=1

    zarabiaszcze, kupuje sobie czołg, albo chociaz jakis gasiennicowy
    transporter ;)

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.