  • 1. Data: 2009-08-30 07:29:50
    Temat: Ciekawy dokument
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Ostatnio kilka razy juz, na kanale Planete, wyswietlano ciekawy dokument
    biograficzny o H. Newtonie (m.in.technika pracy, dobor modelek itd)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Helmut_Newton

    Polecam, o ile ktos nie widzial.

    pozdro

    elm.

  • 2. Data: 2009-08-30 09:32:25
    Temat: Re: Ciekawy dokument
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio kilka razy juz, na kanale Planete, wyswietlano ciekawy dokument
    > biograficzny o H. Newtonie (m.in.technika pracy, dobor modelek itd)
> [...]

    Ale co polecasz? Newtona, czy film?
    Bo nie widzę nigdzie tytułu...
    tomekk

  • 3. Data: 2009-08-30 09:38:18
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ale co polecasz? Newtona, czy film?
    > Bo nie widzę nigdzie tytułu...
    > tomekk

    ciekawy dokument ?

    Roger

  • 4. Data: 2009-08-30 09:41:56
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h7dg3l$edm$1@news.interia.pl...

    > ciekawy dokument ?

    A dokument. No fakt. Już łatwiej szukać...
    dokument...
    tomekk

  • 5. Data: 2009-08-30 09:49:57
    Od: "pl.rec.foto" <k...@o...pl>

> [...]
    > Ostatnio kilka razy juz, na kanale Planete, wyswietlano ciekawy dokument
    > biograficzny o H. Newtonie (m.in.technika pracy, dobor modelek itd)

    Co, gdzie, o której ?
    I najważniejsze: czy ja mam Planete ?

  • 6. Data: 2009-08-30 09:53:23
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "tomekk" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co polecasz? Newtona, czy film?
    > Bo nie widzę nigdzie tytułu...
    > tomekk
    Nie wydaje mi sie, aby trudno bylo wpisac w googlach- "Planete - Helmut
    Newton"
    Ale co tam,
    Helmut Newton. Frames From The Edge
    Film dokumentalny, Niemcy 1989.

    Nie wiem, czy Ty umiesz czytac- czy Ci replaya zapodac?
    cyt: "Polecam, o ile ktos nie widzial."

    elm

  • 7. Data: 2009-08-30 10:43:26
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

> [...]
    > Ostatnio kilka razy juz, na kanale Planete, wyswietlano ciekawy dokument
    > biograficzny o H. Newtonie (m.in.technika pracy, dobor modelek itd)

    najbliższe emisje

    12.09, so, godz. 23.30
    13.09, ni, godz. 15.55

  • 8. Data: 2009-08-30 18:55:04
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > najblizsze emisje
    >

    > 12.09, so, godz. 23.30
    > 13.09, ni, godz. 15.55

    Jak komuś nie zależy na wysokiej jakości obrazu to polecam to
    http://www.youtube.com/profile?user=Rangefindergener
    al&view=videos