  • Data: 2013-04-14 19:15:28
    Temat: Re: Ciekawostka w fotoradarem w roli głównej.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jerzu wrote:
    > "Dziesięć mandatów za przekroczenie prędkości samochodem, który
    > wyrejestrowano cztery lata temu, dostał kierowca spod Białogardu."
    >
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/wystawiali-ma
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    ja sie tylko zastanawiam dlaczego pierdolona prokuratura umarza sprawę...

    imho powinna wdrożyć sprawę i zażądać ukarań osób winnych.

    każdy średnio rozgarnięty urzędnik powinien zauważyć ze to nie są polskie
    legalne tablice, w procesie weryfikacji powinno sie ustalic że nie zgadza
    sie marka pojazdu i że pojazd jest juz dawno wyrejestrowany.

    Wiec uznanie tego czegoś za dowód na przekroczenie prędkości i wysłanie do
    kierowcy powinno zostać uznane za wyłudzenie.

    Państwo prawa nie może postępować bezprawnie. Za podobne działanie obywatel
    byłby ścigany przez prawo.