  • 71. Data: 2012-07-24 19:12:00
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-23 21:19, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Troluje. Tak z innej beczki: spróbujcie przepytać znajomych "typowych
    > kierowców" o to kiedy i gdzie wolno wyprzedzać, ze szczególnym
    > uwzględnieniem wyprzedzania z prawej oraz na zakręcie. Przepytałem
    > dzisiaj chyba z osiem osób, nikt nie umiał poprawnie odpowiedzieć...

    Z prawej można zasadniczo wszędzie gdzie są dwa wyznaczone pasy w jedną
    stronę (z wyjątkiem po dwa pasy poza zabudowanym bez dwóch jezdni, co
    się praktycznie nie zdarza) i wyjątkami typu skrzyżowania o
    niekierowanym ruchu, zakazami wyprzedzania, przejściami dla pieszych bez
    świateł, i oczywiście nie przekraczając limitu (czyli prawie nigdy,
    sprawdzić czy nie korek), tam gdzie musiałbyś smignąć bliżej niż metr od
    roweru itp. Pewnie o czymś zapomniałem (oczywiście art 24.1), więc daj
    znać gdzie był haczyk. A jeśli chodzi o twój zakręt, to rzeczywiście
    stosując się ściśle do PoRD nie można wyprzedzać na _oznakowanym_
    zakręcie, co znów na drogach o których piszesz (czyli te gdzie można
    wyprzedzać z prawej) praktycznie się nie zdarza, więc i stąd pewnie brak
    wiedzy pytanych na ten temat - nikt nie zajmuje się pamiętaniem i
    analizowaniem przepisów, które w praktyce go nie dotyczą.

    Shrek.

  • 72. Data: 2012-07-24 19:18:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-24 19:10, nazgul wrote:

    > przekleje ci samo sedno
    > bo widać w większej masie literek ci umknęło
    > "Oznacza to, że w przypadku poruszania jezdnią jednokierunkową o
    > większej liczbie pasów ruchu, kierujący pojazdami są obowiązany zajmować
    > prawy pas"

    A teraz ja z kolei poproszę o podkreślenie tego cytatu w PoRD.

    Shrek.

  • 73. Data: 2012-07-24 19:26:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *to* napisał(-a):

    [ciach pierdy trolla]

    Dawno już miałem takie podejrzenia, ale dzisiaj już się upewniłem:
    jesteś jebnięty jak kot szpadlem. A że mam w perspektywie całkiem miły
    wieczór, nie widzę potrzeby dalszej z Tobą pyskówki. Ani dzisiaj, ani w
    przyszłości. Wymościłem Ci przytulne miejsce w KF. I nie pytam się czy
    chcesz tam wylądować, po prostu tam lądujesz. Możesz sobie poużywać i mi
    nawrzucać już mnie to nie interesuje.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 74. Data: 2012-07-24 19:32:19
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    jest.

    > A teraz ja z kolei poproszę o podkreślenie tego cytatu w PoRD.

    a może poproś o podkreślenie go np. w przygodach "Tytusa Romka i A'tomka
    księga V"
    nie cytowałem PoRD tylko interpretację tego co wynika z 16.4

  • 75. Data: 2012-07-24 19:43:58
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > to powiedz wszystko na raz
    > a nie cedzisz jak ci się wytyka braki.

    Nie ogarniasz kontekstu?

    > co? za trudno wszystko wcześniej ogarnąć "muzgiem"

    Rzecz w tym, że osobom z muzgami najwyraźniej zbyt trudno.

    --
    ignorance is bliss

  • 76. Data: 2012-07-24 19:44:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > eeee...
    > wykonując manewr wyprzedzania?

    Podzielisz się z grupą swoimi pozostałymi złotymi myślami?

    PS. Czy jesteś tym nazgulem, który w 1998 roku prowadził stronę porno?

    --
    ignorance is bliss

  • 77. Data: 2012-07-24 19:46:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Big Jack

    > Dawno już miałem takie podejrzenia, ale dzisiaj już się upewniłem:
    > jesteś jebnięty jak kot szpadlem.

    Jeśli Ciebie uważasz za jebniętego jak kot szpadlem to nie musi oznaczać,
    że inni też są jebnięci jak kot szpadlem. Nie oceniaj innych po sobie,
    nie każdy jest Ci podobny!

    > Ani dzisiaj, ani w
    > przyszłości. Wymościłem Ci przytulne miejsce w KF. I nie pytam się czy
    > chcesz tam wylądować, po prostu tam lądujesz. Możesz sobie poużywać i mi
    > nawrzucać już mnie to nie interesuje.

    Chuj mnie obchodzi Twój smętny KF, muzgowcu. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 78. Data: 2012-07-24 19:46:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Big Jack

    > Dawno już miałem takie podejrzenia, ale dzisiaj już się upewniłem:
    > jesteś jebnięty jak kot szpadlem.

    Jeśli Ciebie uważają za jebniętego jak kot szpadlem to nie musi oznaczać,

  • 79. Data: 2012-07-24 20:00:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-24 19:32, nazgul wrote:

    > jest.

    Racja, oczywiście zabrakło u mnie "nie jest" przed "dobrym zwyczajem".
    Oczywiście, że trzymanie się prawej, jeśli nie ma przeciwwskazań w,
    ogólnosci "za miastem" jest chwalebne i godne pochwały;)

    > a może poproś o podkreślenie go np. w przygodach "Tytusa Romka i A'tomka
    > księga V"
    > nie cytowałem PoRD tylko interpretację tego co wynika z 16.4

    Ale obowiązująca jest ustawa a nie anonimowa interpretacja. W Polsce nie
    obowiązują precedensy, więc nawet jakby to była opinia sędziego, to,
    obowiązuje ustawa, a nie jego zdanie (chyba, że zdanie przyjmie postać
    wyroku, ale wtedy też dotyczy jednej _konkretnej_ sprawy). A ustawa mówi
    jasno, że w ogólności masz się trzymać "ogólnej" prawej, a w
    szczególności, jak masz dwie jezdnie, to prawej jezdni.

    Zresztą ile warte są te interpretacje widać po interpretacjach jak
    należy migać na "rondach":P

    Shrek.

  • 80. Data: 2012-07-24 20:11:47
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-24 20:00, Shrek pisze:

> [...]
    > ogólnosci "za miastem" jest chwalebne i godne pochwały;)

    > Ale obowiązująca jest ustawa a nie anonimowa interpretacja.

    jakie ALE?
    przecież sam cytowałeś 16.4
    czy zapis ten nie jest równoznaczny z umieszczonym przeze mnie tekstem?