  • 51. Data: 2012-07-24 11:18:30
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-23, to <t...@i...pl> wrote:
    > Nie wiesz jaka jest dozwolona prędkość na autostradzie? Pytanie o 60 km/h
    > w następnym poście nie dało Ci do myślenia?

    Wiesz że ta prędkość jest różna dla różnych pojazdów? I że mogą być
    ustawione ograniczenia dodatkowe?

    pozdrawiam,
    PK

  • 52. Data: 2012-07-24 12:09:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin masti

    > Prawda w oczy kole?

    Ty, idź już szlauch na felgach zmienić.

  • 53. Data: 2012-07-24 14:02:58
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Ty, idź już szlauch na felgach zmienić.

    Ale suchar, Kaliszczak!

    --
    ignorance is bliss

  • 54. Data: 2012-07-24 14:04:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PK

    > Wiesz że ta prędkość jest różna dla różnych pojazdów? I że mogą być
    > ustawione ograniczenia dodatkowe?

    Pisałem, że gość jechał 200 km/h i że różnica prędkości pomiędzy nami
    była 60 km/h. Takie zadania rozwiązuje się, z tego co pamiętam, w szkole
    podstawowej. Rozumiem, że Ciebie to skomplikowane działanie przerosło.

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2012-07-24 14:07:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Big Jack

    > Ja wiem, 80km/h (niech mi ktoś udwodni że nie mam racji) i wszyscy
    > "społeczni regulatorzy ruchu" (czytaj: ormowcy) którym się wydaje, że
    > jak jadą ze swoją dozwoloną Vmax i nikt nie ma prawa ich wyprzedzić, co
    > rzekomo uprawniałoby ich do blokowania innych uczestników ruchu, nie
    > powinni wyjeżdżać nawet przed garaż.

    Rozmowa toczy się cały czas na temat jazdy z prędkością 140 km/h. Nikt nie
    ma prawa jechać szybciej, oprócz pojazdów uprzywilejowanych, którym można
    zrobić miejsce. A zatem ci, jak to nazywasz, "ormowcy" w niczym nie
    przeszkadzają nikomu, nie licząc osób drastycznie łamiących ograniczenia
    prędkości.

    Dlaczego wszyscy mają tłoczyć się na prawym pasie, bo 1% piratów drogowych
    ma fantazję zapierdalać 200 km/h po autostradzie? Lewy pas służy wygodnemu
    wyprzedzaniu z prędkością dozwoloną (140 km/h) np. ciężarówek jadących
    znacznie wolniej, a nie wyścigom.

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2012-07-24 14:31:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jul 2012 15:55:51 +0000 osobnik zwany to napisał:

    > begin masti

    > Prawda w oczy kole?

    Ciebie widać tak.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2012-07-24 15:43:43
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...
    > Jakę sobie dzisiaj A2, kogoś tam wyprzedziłem i wróciłem na prawy pas.
    > Dalej sobie jadę z moją prędkością, przede mną pusto. Na lewym pasie
    > jedzie sobie jakiś maruder, jedzie równo, mi nie przeszkadza no to jadę
    > swoje. Wyprzedziłem go, minęło z 30 sekund i jakiś koleś zaczyna mnie
    > wyzywać przez CB argumentując to, że nie znam przepisów, bo z prawej
    > wolno wyprzedzać *tylko* jak są trzy pasy ruchu :)

    Kiedys na Mazurach jakis gostek mi tlumaczyl, ze nie moge go wyprzedzac
    zaraz za zakretem, bo mu przeszkadzam w przyspieszaniu(?!) - BTW miszcz
    prostej, na ktorej rozpedzal sie do predkosci prawie podswietlnych, po czym
    na lekkim zakrecie zwalnial do 30 km/h.
    A ostatnio mialem ochote wyciagnac jakiegos dziadka z jego samochodu, zeby
    sobie obejrzal linie wymalowane na skrzyzowaniu po tym, jak sie zaczal
    awanturowac, zebym sie trzymal swojego pasa - 2 pasy do skretu w lewo na
    rondzie Zawiszy w DC (wjazd od Grojeckiej, wyjazd w Towarowa) i dziadek
    oczekiwal, ze z lewo wyladuje na lewym, a on na srodkowym, tyle ze ten lewy
    jest tylko do zawracania, a linie wyraznie wskazuja, ze lewy ma isc na
    srodkowy, a prawy na prawy.
    Swoja droga, juz nie pierwszy raz spotykam sie z tym, ze ktos ma swoja
    "koncepcje", na ktory pas powinno sie wyjechac po skrecie, chociaz nie jest
    to oczywiste, np, gdy z dwoch pasow wyjezdza sie na 3. I nagle ma pretensje,
    bo on tez chce na srodkowy...
    A wczoraj, po zrobieniu 700 km po PL, stwierdzam, ze ludzie nie maja pojecia
    o podniesieniu max. predkosci na trasach szybkiego ruchu - bo jak tlumaczyc
    fakt, ze na gierkowce jadac 100-105km/h bylem wyprzedzany przez 99%
    osobowek, a na odcinkach autostradowych i ekspresowych jadac zgodnie z
    przepisami wyprzedzalem prawie wszystkie osobowki?

    --
    Axel

  • 58. Data: 2012-07-24 16:35:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.interia.pl
    *to* napisał(-a):

> [...]
    > którym można zrobić miejsce. A zatem ci, jak to nazywasz, "ormowcy" w
    > niczym nie przeszkadzają nikomu, nie licząc osób drastycznie

    Ciebie miałem na myśli pisząc o ormowcach. Bez względu na obiektywne
    okoliczności. Zdaje Ci się, że masz misję do spełnienia? To się da
    leczyć.

> [...]
    > służy wygodnemu wyprzedzaniu z prędkością dozwoloną (140 km/h) np.
    > ciężarówek jadących znacznie wolniej, a nie wyścigom.

    Nie Tobie oceniać kto i po co zapierdala. Masz nie być zawalidrogą i nie
    utrudniać ruchu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 59. Data: 2012-07-24 16:48:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Big Jack

    > Ciebie miałem na myśli pisząc o ormowcach. Bez względu na obiektywne
    > okoliczności. Zdaje Ci się, że masz misję do spełnienia? To się da
    > leczyć.

    To nie misja, podaj choć jeden powód, dla którego mam tłoczyć się z
    ciężarówkami na prawym pasie z prędkością 90 km/h, skoro mogę jechać po
    lewym z maksymalną dozwoloną prędkością czyli 140 km/h. Bo jaśnie pirat
    chce drastycznie łamać przepisy i zapierdalać 200 (10 punktów karnych)?

    > Nie Tobie oceniać kto i po co zapierdala. Masz nie być zawalidrogą i nie
    > utrudniać ruchu.

    Jadąc z maksymalną dozwoloną prędkością nigdy nie jest się zawalidrogą.

    --
    ignorance is bliss

  • 60. Data: 2012-07-24 17:10:30
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-24 16:48, to pisze:
> [...]
    > lewym z maksymalną dozwoloną prędkością czyli 140 km/h. Bo jaśnie pirat
    > chce drastycznie łamać przepisy i zapierdalać 200 (10 punktów karnych)?

    o teraz już się pojawiły ciężarówki
    a wcześniej nie było

    > Jadąc z maksymalną dozwoloną prędkością nigdy nie jest się zawalidrogą.

    a ciężarówka?

    ale po co ja to piszę?
    i tak będziesz bełkotał dalej.