-
From: PB <p...@b...pl>
Subject: Re: Ciekawostka 2T
Newsgroups: pl.rec.motocykle
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Reply-To: p...@b...pl
References: <so72eddd64iz.1fafl1gianecf$.dlg@40tude.net>
<h8fse0$hrp$1@inews.gazeta.pl> <h8i7v5$7t5$1@news.onet.pl>
Date: Sun, 13 Sep 2009 12:38:46 +0200
Message-ID: <1futyebrlxwhe$.14zlxar81crt7.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 94.75.108.144
X-Trace: news.home.net.pl 1252838330 94.75.108.144 (13 Sep 2009 12:38:50 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 36
X-Authenticated-User: p...@t...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
ome.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609786
[ ukryj nagłówki ]Sun, 13 Sep 2009 09:46:00 +0200, na pl.rec.motocykle, zbigi
napisał(a):
> Wykrecenie swiecy, jej oczyszczenie i ponowne wkrecenie jest zabiegiem
> magicznym (z gatunku czarowania silnika), ktorego dzialanie polega na
> tym, ze dajemy czas maszynie na uzupelnienie poziomu paliwa w gazniku.
> Czas poswiecony na manipulacje ze swieca jest wystarczajacy do
> odbudowania zapasow paliwa w komorze plywakowej :)
> Tak brzmi moja diagnoza na odleglosc z uzyciem amator4skiej szklanej
> kuli. ;)
Bardzo dziękuje za postawioną diagnozę, ale obawaiam się iż jest
błędna. Skuter zasuwa jak wsciekły przez 800 - 1000 km. KILOMETRÓW, a
nie metrów. Po czym zaczyna się dusić przy gwałtownym daniu ognia. I
objaw narasta, czyli na poczatku dusi się bardzo wysoko - przy prawie
maksymalnym otwarciu przepustnicy, potem przy coraz mniejszym. Jak
dojdzie do polowy otwarcia - to sie już zasadniczo jechać nie da. Całe
narastanie trwa około 5-10 km. Po czym jak napisałem na początku -
wykręcam świecę, szczotą drucianą usuwam twardy jasnoszary nalot (jest
naprawdę twardy), świecę wkręcam i problem znika na kolejny 1000 km.
Paliwo skubaniec dostaje bez ograniczeń, raczej obstawiałbym nie do
końca poprawny skład mieszanki jak sugerowal kolega wczesniej.
Mam mu dodać paliwa jak rozumiem?
--
Pozdrawiam
Piotr Biegała Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.09 16:37 Michał Gut
- 13.09.09 16:57 PB
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=