eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCiekawostka 2TRe: Ciekawostka 2T
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ciekawostka 2T
    Date: Sun, 13 Sep 2009 09:46:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <h8i7v5$7t5$1@news.onet.pl>
    References: <so72eddd64iz.1fafl1gianecf$.dlg@40tude.net>
    <h8fse0$hrp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: r3.elektron.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1252827941 8101 85.255.255.43 (13 Sep 2009 07:45:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Sep 2009 07:45:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <h8fse0$hrp$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090831-0, 2009-08-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609784
    [ ukryj nagłówki ]

    Budyń napisał(a):
    > Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > news:so72eddd64iz.1fafl1gianecf$.dlg@40tude.net...
    >
    >>szczotką drucianą. Świeca pokryta jest jasnoszarym, twardym nalotem
    >
    > swieca powinna być około-brązowa. Jasna - to by oznaczało za ubogą
    > mieszankę.

    I to by dobrze korespondowalo z moja teoria, ize skuterek ma problemy w
    dostarczaniu paliwa do gaznika. Po odkreceniu manety pobor paliwa z
    gaznika do cylindra jest wiekszy anizeli podaz tegoz paliwa ze zbiornika
    do gaznika. Stad spadek mocy.
    Wykrecenie swiecy, jej oczyszczenie i ponowne wkrecenie jest zabiegiem
    magicznym (z gatunku czarowania silnika), ktorego dzialanie polega na
    tym, ze dajemy czas maszynie na uzupelnienie poziomu paliwa w gazniku.
    Czas poswiecony na manipulacje ze swieca jest wystarczajacy do
    odbudowania zapasow paliwa w komorze plywakowej :)
    Tak brzmi moja diagnoza na odleglosc z uzyciem amator4skiej szklanej
    kuli. ;)
    Zalecenia lekarskie: Przyjrzec sie ukladowi paliwowemu poczynajac od
    spraw najprostszych:
    1. Dokonac jazdy testowej z otwartym wlewem do zbiornika paliwa (jezeli
    istnieje taka mozliwosc) - upewnisz sie, ze przyczyna nie jest niedrozne
    odpowietrzenie (napowietrzenie) ;)
    2. "Piardnac w oponkie" czyli przedmuchac przeciwpradowo sprezonym
    powietrzem przewody paliwowe od strony gaznika w kierunku zbiornika. Po
    piardnieciu wykonac jazde testowa.
    Itede, itepe. :)
    Jezeli pierwsa czynnosc pomoze, to nalezy udroznic odpowietrzenie.
    Jezeli druga czynnosc pomoze, to nalezy przygotowac sie na dokladniejsze
    dzialania polegajace na usuniecie zanieczyszczen wdmuchnietych z
    powrotem do zbiornika - wczesniej czy pozniej znow przydlawia uklad
    paliwowy.
    Ide kurde piardnac w wezyk Ogiera, bo mi sie dlawi przy duzych
    obciazeniach i na dodatek dlugo sie przelewa na zimno :)
    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: