-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
logne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5cd16d8a$0$15196$426a34cc@news.free.fr>
<qb9snk$nmp$1@node2.news.atman.pl>
<5cd88a96$0$20322$426a74cc@news.free.fr> <qbaju4$b4e$1@news.mixmin.net>
<5cdaff42$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<qbj7kl$agj$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <qbj7kl$agj$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Ciekawe załączanie się ESP. Neutral.
Date: Fri, 17 May 2019 17:53:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5cded97f$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.59.29
X-Trace: 1558108543 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 521 83.26.59.29:52185
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2323
X-Received-Body-CRC: 3626296068
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656694
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qbj7kl$agj$...@n...news.atman.pl...
W dniu 14-05-2019 o 19:46, J.F. pisze:
> Użytkownik "JaLa" napisał w wiadomości grup
>>> Jeżeli układ ESP jest wyłączony, lub uszkodzony, należy ustawić
>>> dźwignię skrzyni biegów w pozycję N, jeżeli pojazdowi grozi
>>> wpadnięcie w poślizg, np. śliska nawierzchnia.
>>> Czyli, domyślam się, że wtedy można włączyć bieg N
>>> podczas ruchu pojazdu.
>
> Dziwaczne. Wlaczyc N ... i zatrzymac sie ?
>Możliwość włączenia N w każdej sytuacji jest zabezpieczeniem na
>wypadek "zablokowania się wciśniętego pedału gazu" albo innego
>zwariowania sterownika silnika lub skrzyni. Lepiej nadpsuć skrzynię,
>ale mieć możliwość skutecznego rozłączenia napędu.
Byloby to dobre uzasadnienie ... tylko czemu mialoby psuc skrzynie ?
To N jaki hamulec wlacza ?
No i JaLa cytuje cos o ESP i poslizgach - tego juz kompletnie nie
rozumiem.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.19 18:01 J.F.
- 17.05.19 18:54 Mateusz Viste
- 18.05.19 02:09 kk
- 18.05.19 08:27 cef
- 18.05.19 09:09 Mateusz Viste
- 18.05.19 17:50 cef
- 18.05.19 21:10 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=