  • Data: 2019-05-17 16:22:36
    Temat: Re: Ciekawe załączanie się ESP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    W dniu 15-05-2019 o 14:08, J.F. pisze:

    >W skrzyni automatycznej (takiej klasycznej), wydatek pompy na biegu
    >jałowym jest za mały na prawidłowe smarowanie skrzyni przy
    >prędkościach podróżnych.

    Watpie. Co by to musialo byc za smarowanie, zeby wymagac wiekszej
    wydajnosci.

    Natomiast ... auto stoi w korku, skrzynia na D, chyba jakos
    zestawiona na 1 bieg,
    auto moze ma tendencje do pelzania ... ale to kierowca hamulec
    wcisnie.
    Wiec auto stoi, a silnik sie kreci.

    Czyzby na tym konwerterze momentu/sprzegle hydraulicznym sie obroty
    silnika konczyly ?
    To skad naped pompy w srodku skrzyni ?
    Nie tylko do smarowania, ale glownie do sterowania.

    Czy jednak sie kreci, a to komputer wykryl jalowe obroty silnika i
    rozlaczyl naped ?
    Połaczy po wcisnieciu gazu.

    J.