eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawe załączanie się ESPRe: Ciekawe załączanie się ESP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5cd16d8a$0$15196$426a34cc@news.free.fr>
    <qb9snk$nmp$1@node2.news.atman.pl>
    <5cd88a96$0$20322$426a74cc@news.free.fr>
    <qbet0h$823$1@node1.news.atman.pl>
    <5cdafdb0$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbf5vv$gpb$1@node1.news.atman.pl>
    <5cdc0186$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbj760$a1a$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <qbj760$a1a$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Ciekawe załączanie się ESP
    Date: Fri, 17 May 2019 16:22:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 39
    Message-ID: <5cdec415$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.59.29
    X-Trace: 1558103061 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 83.26.59.29:51462
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2662
    X-Received-Body-CRC: 2344548753
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656686
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:qbj760$a1a$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 15-05-2019 o 14:08, J.F. pisze:
    >>>> Ogolnie sie mowilo, ze naped od silnika kreci pompe oleju/plynu,
    >>>> a w automatach to wazne. Naped od strony kol nie kreci.
    >>> Z mechanikami gadaj.Ja się nie znam.
    >
    >> Mechanicy tez malo wiedza, wiekszosc wie tylko jak wymienic cala
    >> skrzynie.
    >
    >> Ale jesli to powyzej jest prawdziwe ... to z wlaczonym silnikiem
    >> nie powinno byc problemow.

    >W skrzyni automatycznej (takiej klasycznej), wydatek pompy na biegu
    >jałowym jest za mały na prawidłowe smarowanie skrzyni przy
    >prędkościach podróżnych.

    Watpie. Co by to musialo byc za smarowanie, zeby wymagac wiekszej
    wydajnosci.

    Natomiast ... auto stoi w korku, skrzynia na D, chyba jakos
    zestawiona na 1 bieg,
    auto moze ma tendencje do pelzania ... ale to kierowca hamulec
    wcisnie.
    Wiec auto stoi, a silnik sie kreci.

    Czyzby na tym konwerterze momentu/sprzegle hydraulicznym sie obroty
    silnika konczyly ?
    To skad naped pompy w srodku skrzyni ?
    Nie tylko do smarowania, ale glownie do sterowania.

    Czy jednak sie kreci, a to komputer wykryl jalowe obroty silnika i
    rozlaczyl naped ?
    Połaczy po wcisnieciu gazu.


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: