    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ciekawe numery 2023
    <35hcp03ile1e.1kx0hvpnnj6ia$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <1ch92i97662rs$.1te61q7mpc572.dlg@40tude.net>
    <1sqahbpwv7wna$.ki74hsx0pmhe.dlg@40tude.net>
    <u0he0l$l2e$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <u1migj$3k59k$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Wed, 19 Apr 2023 21:55:37 +0200

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > Jan Bielecki wydrukował w tym kilkadziesiąt podręczników. Jeśli nie więcej.
    > Zdaje się, że nawet trafił z tym do Księgi Guinnessa. Drukował przeważnie
    > w trybie graficznym, więc tym bardziej docenić trzeba.

    Ja dostałem kiedyś książkę, polską edycję jakiegoś dzieła Petera
    Nortona. Była wydrukowana na igłówce bez polskich znaków (tzn. bez
    "ogonków"), a następnie ktoś ręcznie dopisał brakujące ogonki :-)
    Tzn. oczywiście później zostało to jakoś powielone, nie dopisywał
    w każdym egzemplarzu (to był produkt "komercyjny").

    Przypuszczalnie to była druga połowa lat 80, ew. początek lat 90.
    Co ciekawe, "ogonkator" wszystkie słowa "ladowanie" zamienił na
    "lądowanie" zamiast sensownego "ładowanie".

    "Lądowanie systemu operacyjnego" itp. :-)
    --
    Krzysztof Hałasa