  • 1. Data: 2013-02-02 01:07:42
    Temat: Ciekawe kiedy pan telewizor
    Od: k...@g...com

    Powie że złapano grupę przestępczą podszywającą się pod ITD i rozsyłającą lipne
    mandaty. Jak znam życie to będą Albańczycy albo Bułgarzy.

  • 2. Data: 2013-02-02 01:19:25
    Temat: Re: Ciekawe kiedy pan telewizor
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-02-02 01:07, k...@g...com pisze:
    > Powie że złapano grupę przestępczą podszywającą się pod ITD i rozsyłającą lipne
    mandaty. Jak znam życie to będą Albańczycy albo Bułgarzy.

    Mowisz, zeby ich wyprzedzic? W sumie czemu nie - jak sie duzo ukradnie
    to termin odsiadki krotki w tym kraju jest.

    --
    venioo

  • 3. Data: 2013-02-02 10:25:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 16:07:42 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    > Powie że złapano grupę przestępczą podszywającą się pod ITD i
    > rozsyłającą lipne mandaty. Jak znam życie to będą Albańczycy albo Bułgarzy.

    Bez Polakow ?
    Pamietam takiego, co sie w imieniu Glownego inspektoratu kontroli skarbowej
    domagal uregulowania salda i wplaty kilkudziesieciu zl.
    Gotowe druki przelewu wysylal, a konto zalozyl jako Stefan Giks :-)
    Niedawno gdzies po firmach rozsylali podobne papiery ... i mowisz ze to
    ktos bez znajomosci polskich realiow ?

    Choc w sumie ... co za problem wyslac w imieniu strazy miejskiej ?
    A jeszcze tego nikt nie robil.

    Ci zartownisie z internetu chyba maja juz postawione zarzuty ?

    J.

  • 4. Data: 2013-02-02 10:42:38
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Jak znam życie to będą Albańczycy albo Bułgarzy.

    Albo Alvin Gajadhur.

  • 5. Data: 2013-02-02 10:57:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Powie że złapano grupę przestępczą podszywającą się pod ITD i
    > rozsyłającą lipne mandaty. Jak znam życie to będą Albańczycy albo
    > Bułgarzy.

    2 3 lata w zawiasach...

    jak sie odpowiednio duzo nazbiera to moze byc neizły biznes...

  • 6. Data: 2013-02-02 17:38:10
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 lutego 2013 10:57:01 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > 2 3 lata w zawiasach...
    >

    > jak sie odpowiednio duzo nazbiera to moze byc neizły biznes...

    Jak ktoś nie będzie pazerny to interes na lata, szkoda że do emerytury nie da się
    zaliczyć. Wsiada w brykę i robi zdjęcia tym co faktycznie przekroczyli prędkość.
    Firmowe auta najlepiej bo adresy i nazwy firm są na samochodach. Raz w miesiącu
    wyjedzie i średnią krajową zarobi specjalnie się nie przepracowując. Mandaty z
    dolnej półki, punktów mało. Nikt z tych co jechali za szybko, bo pamiętają a jak nie
    to sobie po fotce przypomną, się nie będzie burzył.

  • 7. Data: 2013-02-03 00:44:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-02-02 17:38, k...@g...com pisze:

> [...]
    dolnej półki, punktów mało. Nikt z tych co jechali za szybko, bo pamiętają a jak nie
    to sobie po fotce przypomną, się nie będzie burzył.

    no słuszny trend. U mnie w firmie ostatnio zaostrzyli politykę
    informowania kto kiedy kierował, bo zdarzało się często ze właściwy
    kierowca olewał sprawę. Reasumując myślę że 9/10 zapłaci u mnie w firmie
    bez szemrania.
    pozdrawiam
    marcin jan