  • Data: 2019-11-24 15:11:52
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Durne przepisy na bank wprowadza. W rok po wprowadzeniu będzie wiadomo co daly.
    Chciałbym przegrac zakład w którym obstawiam ze liczba zabitych wzrosnie. Codziennie
    w Polsce jeździ ze 20 milionow samochodów. Jesli znieczulic pieszych twierdzeniem ze
    maja pierwszenstwo to ilosc wypadków na przejsciach musi wzrosnac.

    Raczej może w końcu trafi coś do tych pustych łbów idiotów za
    kierownicami, którzy twierdzą, że pieszy nie ma pierwszeństwa na
    przejściu, bo mu nie wolno wchodzić przed jadący pojazd. Ja obstawiam,
    że początkowo będzie więcej mandatów i więcej zabieranych praw jazdy, a
    po roku drastycznie zmniejszy się liczba wypadków na przejściach, bo do
    tych idiotów za kierownicami w końcu dotrze, że nie mieli racji.