  • Data: 2019-11-23 00:42:04
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dwojke dzieci i trójkę wnuków mam. Jak dzieci byly male, tak do pięciu lat to nie
    wyobrażałem sobie że nie trzymam ich za rękę na ulicy. A jak w trójkę zesmy szli to
    najmłodsze w srodku, oczywiscie wszyscy trzymamy się za ręce. Dzieci nigdy nie szły
    od strony jezdni. Przy przechodzeniu przez jezdnie musiałem mieć pewność na 110% ze
    nic nam nie zagraża. Zielone światło dawało możliwość przejścia dopiero po ocenie
    sytuacji czy można wejść na jezdnie. Tak teraz robia moje dzieci ze swoimi dziećmi.
    Debil niósł rowerek a dziecko na jezdni szlo z przodu. Powinien zostać ukarany za
    spowodowanie sytuacji niebezpiecznej dla dziecka. Jesli kierowca się zatrzymał zeby
    debil z dzieckiem wszedl na jezdnie to też powinien zostać ukarany. Do ukarania jest
    ten co nie pilnowanie dziecko weszło w bok jego jadącego samochodu bo nie zachował
    szczegolnej ostroznosci. Z opisu pomimo że tendencyjny wynika że kierowca nie
    potracil dziecka a że dziecko weszło na jadacy samochod. Jesli juz był taki wypadek
    to dobrze się stało jak się stało. Gdyby zaczął hamować wcześniej to nie pilnowane
    dziecko weszło by przed samochód. Bywam często na basenie. Jest na nim bardzo dużo
    tabliczek z napisem " nakaz ciągłego pilnowania dzieci".