  • Data: 2010-06-05 00:53:35
    Temat: Re: Ciekawe Punto II
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2010 01:06, Hold pisze:
    > Ciekawie wyglądające punto 2.
    > Co o nim myślicie?
    > Szukam czegoś takiego, choć myślałem o czymś tańszym,
    > ale jeśli te dane są prawdziwe, to nie wiem czy nie dołożyć.

    To Twoje i robisz sobie reklamę, czy serio się zastanawiasz nad zakupem?

    Ogólnie Punta fajne auta, zwłaszcza, jeśli szukasz czegoś do miasta.
    Poza miastem też da się tym jeździć (sam moim mykam regularnie na trasie
    Kraków-Przemyśl), ale krótkie toto i słabe.. Na trasę szału ni ma.

    I uważać na sondy lambda trzeba. Ja moją na noc zawsze wykręcam bo
    kradną na potęgę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana