  • Data: 2013-08-01 23:09:45
    Temat: Re: Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamontuj go w kompie i wlacz :-PPPP

    Chyba jest w tym troche prawdy :).

    Mialem chieftec-i, modecomy, ocz-y, corsaire, no i cooler mastery.
    Wszystkie mialy 2 wspolne parametry:
    - kosztowaly do 150zl
    - byly glosne (niektore nie glosne, ale tez nie ciche)

    Potem zaczalem przygode z Seasonicami i Enermaxami
    ...i stalem sie rozbestwiony.

    Zaryzykowalbym z Cooler Master Silent Pro M2 420W,
    ale wychodzi o 100zl wiecej niz zakladany budzet.

    PS
    Nie kupie nic ponizej 80 Plus Bronze, bo nie :)