  • Data: 2009-04-17 05:52:34
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: "Karambol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d64430fe-ceac-44d9-a473-e844aa51766f@f19g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 16 Kwi, 23:26, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    > Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomościnews:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...

    Po czesci mieszkam w okolicach Beskidu Wyspowego, przez co
    myslalem o sprzecie typu TT600R, zeby sobie posmigac po okolicznych
    gorkach. Tylko po co to ma byc glosne? Smigam w zime skuterem snieznym
    po gorach i szczerze wstyd mi podjezdzac pod schroniska moim
    pierdzacym 130-konnym (lans mode-on) dwusuwem i wkurwiac wszystkich w
    okolicy. Koncze piwko i ide spac. Dobranoc!

    Nie wiem czy wiesz ale dopuszczalny w Polsce pozom halasu dla motocykli to
    96dB - to juz raczej glosno - bardzo.
    Dla porównania oryginalne KTMy LC4 wychodza z fabryki z tlumieniem glosnosci
    92dB przy 3750 obr/min (czyli ponad 2 razy ciszej niz w Polsce - 3dB to dwa
    razy glosniej).
    Takze wszystko zgodnie z przepisami.

    --
    Karambol