  • Data: 2009-04-16 21:26:02
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...

    > Uzytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)

    ciekawe czy moje 2T też się tak niesie :D bo ponoć miedzy blokami to
    klęska jest. A w lesie będzie klęska ekologiczna, czy co ? bo nie rozumiem.
    Kiedyś jak byłem mały (nie chodziłem do podstawówki) chyba zęby wychodziły i
    rodzice smarowali czymś co piekło. Mniejsza z tym... ale jak się darłem to
    kanarek zawisł do góry nogami na drążku i spadł - sztywny. :O