  • Data: 2010-02-21 17:57:19
    Temat: Re: Cichy dysk poszukiwany
    Od: "Cezar" <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote in message
    news:1ab2qk1txqkq2$.1jo8tgpadmj77.dlg@40tude.net...

    > Takie wysokie piski to raczej nie z łożyska, porównaj do tego
    > http://w402.wrzuta.pl/audio/0aZxD0MtlCw/5khz
    > to jest ton 5 kHz.
    >
    > Takie piski często wydaje elektronika (np. cewki) głównie w zasilaczu,
    > także na płycie gł. lub karcie graf.
    > Odkręć dysk, wyjmij poza obudowę, podłącz, uruchom kompa i przyłóż do
    > niego
    > ucho. Upewnij się czy to na pewno on piszczy.
    >
    > Czytałem kiedyś, że połączenie jakichś Samsungów i zasilaczy Chieftec
    > powoduje piszczenie, ale nie pamiętam czy piszczały dyski czy zasiłki.

    Witam, to napewno szum/pisk obracajacych sie talezy(a). Pracowalem kiedys
    ladnych pare lat w serwisach PC i wiem jak to slychac - szczegolnie w
    dyskach w stanie na krótko przed smiercią ;)
    Ten jeszcze pewnie długo pochodzi ... ale jak juz wcześniej napisałem, to
    jest komputer stojący w sypialni i ma być z założenia cichy.

    c.