  • Data: 2017-11-01 15:40:22
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-01 o 12:35, ddddddddddddd pisze:

    > nazwana 43.21.Z ubezpiecza się za <500zł, nazwana 80.20.Z (mimo, że
    > wykonuje usługi podpadające pod 43.21.Z) - ok. 1600zł rocznie
    > Tak dokładnie to instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń

    No i się mylisz, bo 43.21.z to nie to samo co 80.20.z.
    Zgodnie z opisem klasy 43.21.z:
    NIE DOTYCZY:
    monitorowania i zdalnego monitorowania elektronicznych systemów ochrony,
    takich jak: alarmy przeciwwłamaniowe oraz przeciwpożarowe(włącznie z ich
    instalowaniem i konserwacją), sklasyfikowanego w 80.20.Z.

    > pewnie przestaną się ubezpieczać ci stojący w garażu, ale akurat
    > szkodowość ma tu średnie znaczenie, bo to OC a nie AC.

    Widać, że niewiele rozumiesz. Skoro odejdą z ubezpieczenia ci mniej
    szkodowi (albo w ogóle nieszkodowi), to składki będą rosły.

    --
    Liwiusz