-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Ciągłość przeglądu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ot5flo$7a7$2$gof@news.chmurka.net> <ot5gom$4v2$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59f70a04$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<59f7293b$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<ot7cms$so9$2@node2.news.atman.pl>
<59f76b92$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<59f774cd$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<59f77a01$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<ot81ma$gjc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59f85e15$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ota096$q6t$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59f8b584$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<otb133$9dv$1@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Wed, 1 Nov 2017 08:08:23 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <otb133$9dv$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 57
Message-ID: <59f972e7$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.255.36
X-Trace: 1509520103 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 178.43.255.36:49044
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617948
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-01 o 00:30, Poldek pisze:
> W dniu 2017-10-31 o 18:40, cef pisze:
>> W dniu 2017-10-31 o 18:01, Budzik pisze:
>>
>>> Ja sie tylko pytam, czy ten wypadek był spowodowany niesprawnoscia
>>> techniczna auta (co by usprawiedliwiało przyczepienie sie do braku
>>> badan). Bo chyba jeszcze nie przyjeto z załozenia ze brak badan =
>>> niesprawne auto?
>>
>> To i tak jest mit.
>> Czytałem raport policji za rok 2014
>> o wypadkach - może są nowsze.
>> To takie statystyki ile % z winy pieszych, ile
>> młodzi spowodowali, ile z ofiarami, ile w jakim województwie,
>> ile pomiędzy 15.00-16.00 godz itp)
>> i tam niesprawność pojazdu
>> uznana zostala jako przyczyna ok 1% wypadków
>> z ofiarami śmiertelnymi
>> ( a w ogólnej liczbie wypadków to był jakiś promil)
>> Dodatkowo około 50% tych niesprawności, to były braki
>> w oświetleniu czy ogumienie czyli coś, co i tak SKP by przepuściła
>> na zasadzie: "aha, i proszę wymienić tę żarówkę/opony"
>> Więc może niech Poldek przestanie biadolić jak to
>> ludziska w tych zdezelowanych próchnach wytaczają
>> się na drogi i masakrują niewinnych ludzi.
>>
>>
>
> Widzę własnymi oczami, że co piąty samochód razi mnie źle ustawionymi
> światłami, albo światłami z wkręconymi niehomologowanymi żarówkami.
Czyli zgodnie ze statystyką, bo zakłądam, że ten procent uchybień można
rozszerzyć proporcjonalnie na resztę aut.
> Bardzo mnie ciekawi, jak wypada w statystykach coś takiego:
> kierowca jedzie 100% sprawnym samochodem, za nim jedzie samochód
> posiadający sprawne hamulce itp. tylko ma żarówki 1500% NAJT BREJKER
> MEGA wkręcone prosto z allegro, tego jadącego z przodu coś razi w
> lusterkach, zamiast patrzeć przed siebie mimowolnie patrzy w lusterka -
> co to tak razi, odrywa wzrok od drogi, drogą idzie pies, kierujący w
> ostatniej chwili go zauważa, ale ma za mało czasu, żeby się zorientować
> co to jest, więc daje ostro po heblach i jeszcze skręca, wjeżdża na
> chodnik, zabija pieszą kobietę z dzieckiem i siebie. Ekspert Policji
> stwierdza, że auto było 100% sprawne. Ten drugi pojechał dalej razić
> następnych. W statystykach przyczyną wypadku było co?
Przecież to statystyka.
Spójrz jak sam wpływasz na wariancję: jeśli widzisz w 20%
samochodów źle ustawione światła, które cię rażą, to statystycznie
powinieneś już dawno być uczestnikiem zdarzenia, które opisałeś
albo jakiejś podobnej masakry.
Więc może takie zdarzenie jest tam klasyfikowane prawidłowo a może nie jest,
ale za to są inne przyczyny w statystycznej proporcji.
Na razie jest to margines i nawet jeśli w 10/10 przypadkach się pomylono
w takiej analizie, to i tak jest to margines w analizie tej właśnie
przyczyny wypadków.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.17 08:25 cef
- 01.11.17 09:20 ddddddddddddd
- 01.11.17 08:33 J.F.
- 01.11.17 09:35 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.17 11:43 Liwiusz
- 01.11.17 12:35 ddddddddddddd
- 01.11.17 12:59 Budzik
- 01.11.17 13:21 RadoslawF
- 01.11.17 13:25 Zenek Kapelinder
- 01.11.17 13:49 Adam
- 01.11.17 14:59 Mateusz Bogusz
- 01.11.17 15:00 Mateusz Bogusz
- 01.11.17 15:15 Mateusz Bogusz
- 01.11.17 15:40 Liwiusz
- 01.11.17 16:36 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=