  • Data: 2017-10-31 18:40:20
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-31 o 18:01, Budzik pisze:

    > Ja sie tylko pytam, czy ten wypadek był spowodowany niesprawnoscia
    > techniczna auta (co by usprawiedliwiało przyczepienie sie do braku
    > badan). Bo chyba jeszcze nie przyjeto z załozenia ze brak badan =
    > niesprawne auto?

    To i tak jest mit.
    Czytałem raport policji za rok 2014
    o wypadkach - może są nowsze.
    To takie statystyki ile % z winy pieszych, ile
    młodzi spowodowali, ile z ofiarami, ile w jakim województwie,
    ile pomiędzy 15.00-16.00 godz itp)
    i tam niesprawność pojazdu
    uznana zostala jako przyczyna ok 1% wypadków
    z ofiarami śmiertelnymi
    ( a w ogólnej liczbie wypadków to był jakiś promil)
    Dodatkowo około 50% tych niesprawności, to były braki
    w oświetleniu czy ogumienie czyli coś, co i tak SKP by przepuściła
    na zasadzie: "aha, i proszę wymienić tę żarówkę/opony"
    Więc może niech Poldek przestanie biadolić jak to
    ludziska w tych zdezelowanych próchnach wytaczają
    się na drogi i masakrują niewinnych ludzi.