  • 31. Data: 2013-06-03 20:19:34
    Temat: Re: Ciągle pada...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-06-03 17:43, Mr. Misio pisze:
> [...]
    >>> mentosa (jednego), z filmem tak się nie da. To znaczy da się, ale

    >I dobrze, że o tym wspomniałeś. Otóż nawet jeśli byłby to mpeg1
    >120x80px/6fps, musi się ruszać i trwać - a to oznacza, że musi być
    >scenariusz, tekst, ktoś kto to zagra, nagra, poskleja, udźwiękowi i

    Ani sie obejrzysz, jak powstana automatyczni (animowani) aktorzy,
    generatory skryptow i cala otoczka podobnie jak w innych dziedzinach
    :-)
    Rapid Movie Development :-)

    >okrasi muzyką.

    doda sie byle co z biblioteki :-)

    >Nie gorzej niż w 4k3D. Bo jak będzie gorzej, to po prostu to będzie
    >widać, w każdym razie bardziej niż w przypadku zdjątka z komórki.

    Jak widac, jesli klient sie uprze na komorce to obejrzec ? A skoro nie
    widac roznicy, to po co przeplacac ? :-)

    A pewne parcie jest - produkcje amatoskie byly juz dawno, ze przypomne
    Star Wreck, dzieciaki kreca wlasne "produkcje" korzystajac z gier,
    software do animacji przybywa ...

    J.

    --
    pozdrawia Adam
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 32. Data: 2013-06-03 22:26:55
    Temat: Re: Ci?gle pada...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 20:19, J.F pisze:
    > Ani sie obejrzysz, jak powstana automatyczni (animowani) aktorzy,
    > generatory skryptow i cala otoczka podobnie jak w innych dziedzinach :-)
    > Rapid Movie Development :-)

    I będzie to równie wiarygodne, co sztuka z Instagrama :)

    > Jak widac, jesli klient sie uprze na komorce to obejrzec ? A skoro nie
    > widac roznicy, to po co przeplacac ? :-)

    Ale ja cały czas o treści, a nie formie. Żeby zrobić film, który
    przyciągnie wielu, trzeba być przede wszystkim inteligentnym. Ze
    zdjęciami tak nie jest. Sama forma to za mało, wkrótce nastąpi zalew, a
    właściwie już nastąpił, sieczki z super efektami. Dobrych rzeczy,
    kręconych nawet komórką, wciąż jest niewiele i nie widać, żeby jakoś
    znacząco tego przybywało. Tak więc prawdziwi fachowcy mogą spać
    spokojnie, najwyżej ogólny trend odejścia od klasyki dystrybucji może im
    trochę odchudzić portfel.

    A co do formy, ostatnio głównie oglądam kilkudziesięcioletnie suchary na
    czterech calach gdzieś w podróży. Dla treści i warsztatu.

    --
    pozdrawia Adam
    /mówienie o sobie dostarcza mi niezbędnej do życia dopaminy/

  • 33. Data: 2013-06-03 22:31:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > A co do formy, ostatnio głównie oglądam kilkudziesięcioletnie suchary na
    > czterech calach gdzieś w podróży. Dla treści i warsztatu.

    Wlasnie :)

    Dobry film broni sie nawet na czarno bialym ekranie, z szumem video i
    dzwiekiem mono. Jest wiele filmow, ktore wciagaja. A reszcie... obdarcie
    z efektow pokazuje, ze nic tam nie ma w srodku.

  • 34. Data: 2013-06-03 22:34:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-03 22:26, Janko Muzykant pisze:
    > Tak więc prawdziwi fachowcy mogą spać
    > spokojnie,

    Ale mnie pierwotnie chodziło o coś innego.
    Mianowicie o to, że masowa dostępność technologii pomaga ujawniać się
    nowym talentom - to jest to co stanowi tę nową jakość.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 35. Data: 2013-06-03 22:37:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-03 18:27, Mr. Misio pisze:
    > Jestem przestarzaly :(
    > kupuje plyty CD :/

    Niee no... fajnie w sumie.
    Płyta CD to jednak takie bardzo osobiste doznanie - okładka, książeczka
    no i te trzaski przy odtwarzaniu ;-))

  • 36. Data: 2013-06-03 22:40:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mr. Misio wrote:

    > Jestem przestarzaly :(
    >
    > kupuje plyty CD :/

    krezus sie odezwał... jeszcze napisz że programy kupujesz i płacisz za
    komunikację.

  • 37. Data: 2013-06-03 22:41:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > wszystkofon będzie mógł wszystko, to zaraz większości zrobi się
    > smutno, bo radość z posiadania nowego ma krótki okres połowicznego
    > rozpadu. Znowu zmieniać wszystkofon co tydzień bez sensu, poza tym
    > stary się wtedy wyrzuca (sprzedaje na allegro/chowa w szufladzie) i
    > koniec końców zabawka jest jedna. Dlatego ludzie będą zbierać i... o
    > to chodzi :)
    > A gdyby ktoś nie wierzył - dlaczego olek do m43 wciąż nie wypuścił
    > sensownego zooma? Bo wypuścił tuzin stałek, które samce sobie zbierają
    > jak kiedyś naklejki albo kabzle. I to działa :)

    przeca sa sensowne zoomy...

    tylko że kosztują tyle samo co te do nikona D3s

  • 38. Data: 2013-06-03 22:43:58
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > krezus sie odezwał... jeszcze napisz że programy kupujesz i płacisz za
    > komunikację.

    dobrze, zamilkne :(

    dlaczego krezuz? plyta kosztuje tyle co flaszka wodki.

  • 39. Data: 2013-06-03 22:54:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 22:34, quent pisze:
    > Ale mnie pierwotnie chodziło o coś innego.
    > Mianowicie o to, że masowa dostępność technologii pomaga ujawniać się
    > nowym talentom - to jest to co stanowi tę nową jakość.

    Owszem, ale o ile talentom w fotografii wystarczy pół godziny przy
    okazji powrotu z pracy, to nikt na dłuższą metę nie będzie filmował za
    frajer, bo to jest olbrzymi pochłaniacz czasu. Innymi słowy, albo bogata
    ciocia, albo naprawdę talent. Plus ciężka praca. Nie, to nie wszystko,
    jednak jeszcze znajomości :)

    --
    pozdrawia Adam
    /marzenia są jak stal: uderzenie może zabić, lecz rdza każde w końcu

  • 40. Data: 2013-06-03 22:56:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 22:37, quent pisze:
    > Płyta CD to jednak takie bardzo osobiste doznanie - okładka, książeczka
    > no i te trzaski przy odtwarzaniu ;-))

    Mnie bardziej kręciły szpule. Są nawet fajniejsze od czarnych płyt. Mogę
    się tak wpatrywać bez końca... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /czy człowiek próżny to ten, co się wypróżnił?/