-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ciaganie przyczepy na kat B
Date: Fri, 12 Nov 2010 08:30:31 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 41
Message-ID: <ibiqen$4kp$1@news.onet.pl>
References: <4cdc3341$1@news.home.net.pl> <ibhjvq$45j$1@news.onet.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<4cdc6bc9$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: server.esaprojekt.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1289547031 4761 193.108.35.42 (12 Nov 2010 07:30:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Nov 2010 07:30:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <4cdc6bc9$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325144
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-11 23:18, krzyss pisze:
>> dotyczących poruszania się wspomnianym zestawem...
>
> A co to jest masa rzeczywista wg przepisow ?
>
>
> MW pojazdu 1320kg
> DMC pojazdu 1805kg
>
> MW przyczepy 1075kg
> DMC przyczepy 1300kg
>
> Wg dowodu ciagnac moge 665kg bez hamulca i 1500kg z hamulcem.
665kg dla przyczepy bez hamulca wynika z warunku, że DMC przyczepy nie
może być większe, niż połowa MW pojazdu i tu jest ok.
Jeśli chodzi o DMC przyczepy z hamulcem, to tak jak w wyliczeniach
wyżej, powinno być 1353kg - z warunku, że DMC pojazdu stanowi co
najmniej 1,33 DMC przyczepy, a RMC pojazdu jest równe lub większe niż
RMC przyczepy.
>
> Nie wydaje mi sie zebym ciagnal cos bezprawnie.
> A predkosci osiagane ?
> max co jechalem to 110km/h no ale to tylko chwile, normalnie to 80km/h
> sie poruszam zestawem. Auto spoko daje rade 130@170KM, przyczepa ma
> specjalny hak ktory ogranicza plywanie.
strefa zamieszkania: 20 km/h
obszar zabudowany: 50 km/h w godzinach 5.00-23.00
obszar zabudowany: 60 km/h w godzinach 23.00-5.00
poza obszarem zabudowanym, droga jednojezdniowa: 70 km/h
poza obszarem zabudowanym, droga dwujezdniowa: 80 km/h
droga ekspresowa (jedno i dwu jezdniowa): 80km/h
autostrada: 80km/h
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia
Następne wpisy z tego wątku
- 12.11.10 08:56 P_ablo
- 12.11.10 08:57 P_ablo
- 12.11.10 09:03 Kuba \(aka cita\)
- 12.11.10 10:30 Maciek
- 12.11.10 13:09 Artur Maśląg
- 12.11.10 15:00 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 12.11.10 16:35 Artur Maśląg
- 12.11.10 18:08 krzyss
- 12.11.10 18:13 krzyss
- 12.11.10 23:01 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 12.11.10 23:31 P_ablo
- 13.11.10 00:39 krzyss
- 13.11.10 17:02 Tomasz Pyra
- 13.11.10 22:24 P_ablo
- 14.11.10 00:29 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=