  • 11. Data: 2011-07-13 21:57:54
    Temat: Re: Chyba przełom - drogowcy zaczynają odpowiadać za swoje błędy
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:ivks8l$1a5

    > Wynika z powyższego, że wolisz iść w zaparte, niż pogodzić się z
    > rzeczywistością. Ale co mi tam - broń swoich tez swoimi kłamstwami,
    > brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem itd. W sumie to nie mój
    > problem.

    Z twoją pseudo-mentorską rzeczywistością nie zamierzam się pogodzić.

    > Będzie problem, ponieważ będziesz musiał powyższe zdanie przetłumaczyć
    > ze swojego na polski...

    Będzie problem bo i tak byś nie zrozumiał nawet gdybym przedstawił to w
    formie graficznej.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-07-13 22:08:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:46, JK pisze:

    > Ropę naftową znalazł w Polsce niejaki Łukasiewicz, już w XIX wieku.

    Naprawdę?

    > Wiedziałeś o tym maślaku?

    Wiesz, takimi stwierdzeniami dajesz tylko podstawę do oceny Twojej
    kultury, świadomości itd. Mnie nie obrazisz, a sam możesz wracać do
    piaskownicy :)

    Łopatkę kupić, pogłaskać?

  • 13. Data: 2011-07-13 22:49:25
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 22:08, Artur Maśląg pisze:

    > Naprawdę?

    Tak jak myślałem, nie wiedziałeś :-P

    > Wiesz, takimi stwierdzeniami dajesz tylko
    > podstawę do oceny Twojej
    > kultury, świadomości itd. Mnie nie obrazisz, a
    > sam możesz wracać do
    > piaskownicy :)

    Chętnie zapoznam się z oceną mojej świadomości.

    > Łopatkę kupić, pogłaskać?

    To już lepiej jakiś browar, a pogłaskać to
    sobie możesz... sam wiesz co :-)))

    JK

  • 14. Data: 2011-07-13 22:52:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 22:49, JK pisze:
> [...]
    (...)

    > Chętnie zapoznam się z oceną mojej świadomości.

    Idź z tym do lekarza...

  • 15. Data: 2011-07-13 23:04:15
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 22:52, Artur Maśląg pisze:

    > Idź z tym do lekarza...

    Podaj adres sprawdzonego :-)

    P.S.
    Ale z ciebie manipulator maślaku, oj
    nieładnie, nieładnie.

    JK

  • 16. Data: 2011-07-13 23:27:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 23:04, JK pisze:

    > Podaj adres sprawdzonego :-)

    Poszukaj sobie.

    > P.S.
    > Ale z ciebie manipulator maślaku, oj nieładnie, nieładnie.

    Jak widzę, gówniarzeria ma się dobrze.