  • 11. Data: 2021-03-25 19:19:17
    Temat: Re: Chyba oszalałem panda 4x4
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-25 o 19:16, T. pisze:

    > Przeczytałem, że Panda Cross ma 158 mm prześwitu, więc mało...
    > Dziś na mieście widziałem Suzuki Ignis - nowy. Śliczne autko (widziałem
    > czerwone). Może to Cię zainteresuje? Piszą, że ma 180 mm prześwitu. Jest
    > też 4x4. Ceny od 58 tys. zł. Teraz jest po lifcie.
    > Ponieważ jest lekki, będzie dzielny prawie jak Jimny w terenie. Nie
    > patrz na zdjęcia katalogowe, bo są słabe - obejrzyj jakieś filmiki albo
    > zdjęcia z terenu.
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/suzuki/ig
    nis/iii/crossover-facelifting/silnik-benzynowy-1.2-d
    ualjet-mhev-83km-od-2020/

    > https://suzuki.pl/auto/samochody/Ignis-Hybrid
    >
    > T.

    https://www.youtube.com/watch?v=TLXXmA0a10s

    T.

  • 12. Data: 2021-03-26 11:36:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-25-marca-2021 o 19:16, T. pisze:

    > Przeczytałem, że Panda Cross ma 158 mm prześwitu, więc mało...

    Bo przy takim małym samochodzie to "DOBRZE" wygląda. ;-)

    A może nawet tyle użytkowo w tym aucie wystarcza.

    W SX4/Sedici jest coś 190 mm prześwitu a nie wygląda tak bojowo jak
    Panda. Taki miastowy SUV ;-)

  • 13. Data: 2021-03-29 19:01:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >dla jednej osoby + pies, miasto, teren drogi szutrowo leśne

    Po lesie samochodem nie wolno :-)

    Naprawde taki przeswit potrzebny?

    Teraz wszystkie "suv" jakby wyzsze, ale to jakies centymetry ...

    J.