  • Data: 2021-03-25 19:16:55
    Temat: Re: Chyba oszalałem panda 4x4
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-21 o 08:44, Peter pisze:
    > No przejrzałem rynek i nie ma nic podobnego, kiedyś myślałem o nowym
    > jimnim jak wszedł ale najpierw był nieosiągalny a teraz cena kosmos
    >

    > chce małe i wyższe (prześwit) więc panda 4x4
    >
    > za 60tys to spora cena i dużo samochodów można kupić z segmentu B - w
    > tej cenie ale one są tylko stylizowane na cross
    >

    > nie ma nic z realnym większym prześwitem
    >
    > dla jednej osoby + pies, miasto, teren drogi szutrowo leśne

    Przeczytałem, że Panda Cross ma 158 mm prześwitu, więc mało...
    Dziś na mieście widziałem Suzuki Ignis - nowy. Śliczne autko (widziałem
    czerwone). Może to Cię zainteresuje? Piszą, że ma 180 mm prześwitu. Jest
    też 4x4. Ceny od 58 tys. zł. Teraz jest po lifcie.
    Ponieważ jest lekki, będzie dzielny prawie jak Jimny w terenie. Nie
    patrz na zdjęcia katalogowe, bo są słabe - obejrzyj jakieś filmiki albo
    zdjęcia z terenu.
    https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/suzuki/ig
    nis/iii/crossover-facelifting/silnik-benzynowy-1.2-d
    ualjet-mhev-83km-od-2020/

    https://suzuki.pl/auto/samochody/Ignis-Hybrid

    T.