  • Data: 2011-03-22 23:01:20
    Temat: Re: Chwalę - regeneracja reflektorów Łód
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-20 13:46, Cavallino pisze:

    > A co konkretnie się zmieniło?
    > Nie było mnie tam jakiś czas.

    Po remoncie nawierzchni pojawiły się znaki:
    http://dl.dropbox.com/u/19405770/znak.jpg

    ktorych nie bylo wczesniej, a ludzie jadą i tak "na krzyż" jak przed
    remontem. Dzisiaj byłem pierwszy na skrzyżowaniu, wjechalem zgodnie ze
    znakami, z przeciwka pierwszy jadacy nie skumal i wieeeelkim łukiem
    prawie po trawniku mnie objechal, pani za mna nie pojechala za mna,
    tylko po staremu i wpier... sie prosto pod maske policyjnego transita,
    wjezdzajacego na skrzyzowanie prawidlowo. Ale byla zdziwiona... A
    policjanci wyjatkowo cierpliwi, staneli naprzeciwko niej i cierpliwie
    czekali az opusci skrzyzowanie - zatrzymali caly ruch z przybyszewskiego
    tym sposobem :P Ale wysiasc im sie nie chcialo i dac pouczenia. A
    odpowiedzi z Policji nadal nie mam... Jeszcze poczekam i napisze pismo
    papierowe.

    --
    venioo
    GG:198909