  • Data: 2013-02-12 15:52:02
    Temat: Re: [Chwalę i polecam] Yanosik
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-12 11:17, Artur Maśląg pisze:>
    > ROTFL - jeszcze niedawno wydawało mi się, że AR się zakłada i używa
    > (co jest zresztą nielegalne) po to, by unikać płacenia mandatów, a

    ty byś był chyba zadowolony jak by dowalili jeszcze dodatkowo ze 20%
    podatków- dla naszego dobra oczywiście. Ale rozumiem że sam tego nie
    opłacasz i dopóki z tego powodu pracodawca cię nie zwolni to cię to nie
    dotknie. A mnie to denerwuje - nie dlatego że tyle płacę, tylko dlatego
    że większość idzie na utrzymanie tej machiny a nie na cele na jakie jest
    przeznaczone.

    > nie dlatego, że się płaci podatki, choć inni niby tego nie robią.

    nie pisałem że inni nie płacą podatków, ale akurat w mojej branży o ile
    jeszcze 2 lata temu było odwrotnie, o tyle teraz śmieciowe umowy to
    niestety norma- a dając normalną umowę stajesz się dużo mniej konkurencyjny

    Lukasz