  • Data: 2012-06-14 11:58:31
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.06.2012 11:46, Adam Wysocki wrote:
    > Ja używam:)

    No jak mi się zdaje ja też używam i w życiu bym nie wpadł na pomysł z
    jakimiś LED-ami, stroboskopami, etc. Ktoś tu nawet "buczek mgłowy"
    proponował. Co jeszcze? ;)
    Chyba już te kamizelki odblaskowe lepsze, choć i to jest dyskusyjne.

    Dlatego twierdzę, że taniej wychodzi chyba po prostu myśleć na drodze.
    Jest takie stare powiedzenie: "Nie wiesz jak się zachować? Na wszelki
    wypadek zachowuj się przyzwoicie". Błyskanie, świecenie i co tam jeszcze
    w moim przekonaniu takim zachowaniem nie jest.

    > Ma sens - zwraca uwagę. Co w tym złego?

    Te światła zostały przeznaczone do czego innego, a że często są
    nadużywane to inna sprawa.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja