  • Data: 2017-01-16 18:22:53
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Widocznie mało jezdzisz.
    > Zeby nie było - kontrole trzezwosci rzeczywiście nie sa nagminne, ale zeby
    > raz przez 9 lat?

    Nie jeżdżę dużo i codziennie, ale częściej i dalej niż co niedziela do
    kościoła ;) Rocznie wychodzi ok. 10-12 tys. km, głównie trasy między
    miastami. Jeden raz na wjeździe do Lublina od strony Warszawy widziałem
    taką masową kontrolę trzeźwości, ale się nie załapałem. Trzy razy
    nadziałem się na radar stacjonarny, ale to się załatwia listownie i
    przelewem.