  • Data: 2017-01-14 18:22:25
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > No ja tak tylko zwracam uwagę że tego typu "proste rozwiązania" albo wyjdą
    > bez sensu, albo będą niesprawidliwe, albo z kolei będą dziurawe.
    Każde prawo jest dziurawe z definicji. Od łatania dziur są sądy. I nie
    znaczy że skoro prawo dziurawe to zaraz bez sensu, to implikacja
    nieuzasadniona.
    ---
    To w Stanach. W Polsce prawo w pełni determinuje kogo sąd może ukarać. Jest
    tylko problem bezkarności sędziów.

    > A publiczna chłosta nie lepsza?
    Nie. Doświadczenie z zabieraniem prawa jazdy mówi że jeśli tylko
    kierowca będzie miał wóz to będzie nim jeździł bez względu na wszystko.
    ---
    A jak mu zabierzesz to pożyczy albo ukradnie i dalej będzie jeździł.
    Idiotyzmy, ot co.