  • Data: 2015-08-02 22:36:44
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opi
    Od: Franc <k...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pretended :
    > 99% samochodów na polskim rynku jest właśnie takich.
    > Szansa na trafienie auta importowanego i bez przeszłości, a nawet normalnie
    > eksploatowanego jest bliska zeru.
    > Zacząć trzeba od szukania aut z Polski i od pierwszego właściciela, ale i tu
    > 9 na 10 to zarżnięte złomy po leasingu.
    > A te które takie nie są potrafią kosztować dwa razy tyle ile średnia z
    > otomoto.

    Ja bardzo bym chciał zapłacić uczciwą cenę, tylko auta brak... Co
    przeglądam kolejne ogłoszenia to piękne auta - jak nowe, ale
    zezłomowane po np. zalaniu. I pisze mi handlarzyna: "Samochód był
    zalany tylko do foteli. Elektronika nie ucierpiała. Wóz został
    gruntownie wyprany. Nie ma śladów po przygodzie. Jedynie trzeba
    porozbierać niektóre kostki i oczyścić a także zabezpieczyć silikonem.
    Jest to jedyna inwestycja. " no i chce cirka 90 tys. złotych.

    Chciałem być złośliwy i zapytać czy silikon budowlany będzie OK, bo mam
    akurat ekipę budowlaną która kończy obróbkę dachy to i przy okazji by
    te kostki silikonem kapła, ale na pewno by nie zajarzył "o co się mnie
    rozchodzi".

    --
    Franc