  • 41. Data: 2012-05-23 16:47:38
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > to ze mamy rozne zdania na jakis temat nie oznacza ze musimy sie wyzywac
    > od debili
    > szanuje Twoje zdanie, uszanuj moj punkt widzenia
    > jo

    lol, nie wiem czy poprawnie odczytalem posta
    myslalem ze ten debil to do mnie
    :)

  • 42. Data: 2012-05-23 22:47:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2012 11:50, Marcin N pisze:

    > Ten drugi oczywiście do odrzucenia.
    > Pierwszy przy obecnych przepisach też bezkarny.

    Zdaje się masz na myśli wytyczne dla fotoradarów obsługiwanych przez
    "krokodyle".

    Straszacy mogą ukarać za każde przekroczenie powyżej błędu pomiaru.

    A sąd... Sąd uzna co chce.

    > Nie bójcie się pisać odwołań od pism ze straży.
    > Pamiętajcie, że oni nie przysyłają mandatów, tylko propozycje przyznania
    > się do winy, na podstawie której potem przyślą mandat.

    > Rozumiem, że takie pismo do SM to nie to samo, co anonimowe
    > obsmarowywanie innych na grupie dyskusyjnej, ale warto zebrać się na
    > odwagę.

    Nie moje zdjęcie - więc od czego mam się odwoływać, hmm?

    Po prostu przeszły takie "kwiatki" przez moje ręce i opowiadam jako
    ciekawostkę i ostrzeżenie przed zbliżaniem się do tej wesołej gminy.

    Może jak turystyka im spadnie, inwestorzy się wyniosą, a drogi zaczną
    ich omijać to się obudzą...

  • 43. Data: 2012-05-23 22:49:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2012 16:18, Ivam pisze:

    > A formulka "jak nie dostane odpowiedzi w ciagu ... to nie bede dalej
    > splacal kredytu/nie przyjme mandatu/nie zaplace alimentow/etc." jest
    > rownie nielegalna brak mozliwosci (albo tylko 3, 7, 10 dni) zwrotu
    > towaru zakupionego przez internet.

    W sumie nie do końca - jest jeden wyjątek: prawo telekomunikacyjne.
    Składasz reklamację i mają 30 dni na ustosunkowanie się (o ile coś
    ostatnio się nie zmieniło).

  • 44. Data: 2012-05-23 22:50:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2012 21:30, Piotr Rezmer pisze:

    > Kolejny krok to leżanka za kierownicą, coby nie marnować czasu i się
    > przespać. A autopilot niech robi co ma robić.

    Zły pomysł to nie jest, tylko raczej nie na motocykle ;)

  • 45. Data: 2012-05-24 08:56:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-23 22:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Zdaje się masz na myśli wytyczne dla fotoradarów obsługiwanych przez
    > "krokodyle".
    >
    > Straszacy mogą ukarać za każde przekroczenie powyżej błędu pomiaru.

    Hmm. Sugerujesz, że przekroczenie o 5 km/h może być przez SM obciążone
    mandatem? Ich polskie prawo nie obowiązuje? Napisz o tym coś więcej.

  • 46. Data: 2012-05-24 10:05:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2012 08:56, Marcin N pisze:

    > Hmm. Sugerujesz, że przekroczenie o 5 km/h może być przez SM obciążone
    > mandatem? Ich polskie prawo nie obowiązuje? Napisz o tym coś więcej.

    No to podaj mi podstawę prawną, na podstawie której SM ma nie karać za
    niskie przekroczenia. Bo wykroczenie to jest bezspornie.

    Nie upieram się, że się mylisz, ale ostatnia wersja niekarania za niskie
    przekroczenia jaką widziałem dotyczyła tylko radarów kontrolowanych
    przez "krokodyle".

  • 47. Data: 2012-05-24 11:16:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-24 10:05, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Nie upieram się, że się mylisz, ale ostatnia wersja niekarania za niskie
    > przekroczenia jaką widziałem dotyczyła tylko radarów kontrolowanych

    Eee, no co to za gadanie? Mam podawać przepisy? To ja zadałem pytanie.
    Napisałeś coś, co mnie zaciekawiło i żądasz ode mnie przepisów?

    Ja miałem wrażenie, że przepisy dot. "darmowych" przekroczeń są w
    kodeksie ruchu drogowego. Może się mylę - dlatego pytam.

  • 48. Data: 2012-05-25 23:17:04
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > lol, nie wiem czy poprawnie odczytalem posta
    > myslalem ze ten debil to do mnie
    > :)

    Nie, to nie było do Ciebie.

  • 49. Data: 2012-05-25 23:56:27
    Od: mali <m...@g...com>

    On 24 Maj, 11:16, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ja miałem wrażenie, że przepisy dot. "darmowych" przekroczeń są w
    > kodeksie ruchu drogowego. Może się mylę - dlatego pytam.

    Skoro w rozporządzeniu PRM o wysokości grzywien nakładanych w formie
    mandatów stoi że przekroczenie dozwolonej prędkości od 1 do 10 to 50
    zł znaczy się że nie jest to za darmo :-)

  • 50. Data: 2012-05-26 10:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2012 11:16, Marcin N pisze:

    [ciach]

    > Eee, no co to za gadanie? Mam podawać przepisy? To ja zadałem pytanie.
    > Napisałeś coś, co mnie zaciekawiło i żądasz ode mnie przepisów?

    To TY twierdzisz, że karanie za wykroczenia łamie prawo (samo
    stwierdzenie to niezły oksymoron). Skoro tak dobrze znasz to prawo, to
    podaj przepis delegalizujący karanie za wykroczenia.

    > Ja miałem wrażenie, że przepisy dot. "darmowych" przekroczeń są w
    > kodeksie ruchu drogowego. Może się mylę - dlatego pytam.

    No i wychodzi twoja ignorancja - nie ma czegoś takiego, jak "kodeks
    ruchu drogowego".