  • Data: 2012-05-23 22:47:32
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2012 11:50, Marcin N pisze:

    > Ten drugi oczywiście do odrzucenia.
    > Pierwszy przy obecnych przepisach też bezkarny.

    Zdaje się masz na myśli wytyczne dla fotoradarów obsługiwanych przez
    "krokodyle".

    Straszacy mogą ukarać za każde przekroczenie powyżej błędu pomiaru.

    A sąd... Sąd uzna co chce.

    > Nie bójcie się pisać odwołań od pism ze straży.
    > Pamiętajcie, że oni nie przysyłają mandatów, tylko propozycje przyznania
    > się do winy, na podstawie której potem przyślą mandat.

    > Rozumiem, że takie pismo do SM to nie to samo, co anonimowe
    > obsmarowywanie innych na grupie dyskusyjnej, ale warto zebrać się na
    > odwagę.

    Nie moje zdjęcie - więc od czego mam się odwoływać, hmm?

    Po prostu przeszły takie "kwiatki" przez moje ręce i opowiadam jako
    ciekawostkę i ostrzeżenie przed zbliżaniem się do tej wesołej gminy.

    Może jak turystyka im spadnie, inwestorzy się wyniosą, a drogi zaczną
    ich omijać to się obudzą...