  • 1. Data: 2011-09-09 06:58:14
    Temat: Chorwacja - automaty: czy jeszcze są?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Moi rodzice wybierają się wkrótce do Chorwacji. Ponieważ nie ma tam
    euroroamingu, potrzebują nieco tańszej alternatywy. Ponieważ
    teoretycznie działa jeszcze Poland Direct, mam pytanie czy w Chorwacji
    jeszcze występują automaty? Ewentualnie, czy z pokoi hotelowych można
    dzwonić na 0 800 bez haraczu dla hotelu?

    Przemek

  • 2. Data: 2011-09-09 08:13:10
    Temat: Re: Chorwacja - automaty: czy jeszcze są?
    Od: "Adam" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):

    > czy w Chorwacji jeszcze występują automaty?

    Oczywiście.

  • 3. Data: 2011-09-10 10:34:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 09.09.2011 08:58, Przemysław Kowalik wrote:
> [...]
    > teoretycznie działa jeszcze Poland Direct, mam pytanie czy w Chorwacji
    > jeszcze występują automaty? Ewentualnie, czy z pokoi hotelowych można

    W miejscowościach wypoczynkowych automaty występują w dużych ilościach.
    O ile dobrze pamiętam, najmniejsza karta do automatu ma wartość 50 kun.
    --
    Olek

  • 4. Data: 2011-12-10 21:42:24
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przy czym większość automatów ma swój numer, na który można zadzwonić.
    Tyle, że nie zawsze wiadomo, jaki to numer.
    Coś jak u nas ;-)

    -----