  • 11. Data: 2010-07-13 11:29:10
    Temat: Re: Cholerne selespeeed...
    Od: Trzeci <p...@b...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 10:10:47 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Alfa 156.

    A tak sie zastanawiałem,czemu alfy ze selespedem są najtańsze na
    autotraderze.
    AR 147 2.0 manual :)

  • 12. Data: 2010-07-13 11:43:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sam se zdiagnozuj:)

    kup albo pozyc kabel na elm327

    potem uzyj tego darmowego softu:
    http://www.fiatecuscan.net/

    obsluguje twoja selespeed:)

    sirapacz

  • 13. Data: 2010-07-13 12:00:14
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rzecz w tym, że JA się nie znam :) podejrzewam, że Ganinex ma examiner, i
    > tam mogę lawetą zajechać (z Zagłębia jestem). Kiedyś mi ktoś tu sugerował
    > serwis w Bielsku, ale tam jechać to chyba drogo wyjdzie...

    kapsel,
    wejdz sobie na jakies forum dedykowane, - lancia, alfa..... znajdz sobie
    mechanika, jest jakiś w katowicach chyba polecany - poszukaj, ja nie mam
    teraz czasu na to... ktoś powinien coś doradzić, tam znajdziesz więcej osob
    ktore wogole wiedza co to za skrzynia...
    zacznij od podstaw, a nie od konca;)

    > No patrzę, że za 100 zł da się to dorwać... Będziemy w stanie to wymienić
    > samodzielnie z kumplem na kanale? On zna się daleko bardziej ode mnie, ale
    > specem od selespeeda też nie jest ;)

    lepiej zainwestuj w interfejs i fiatecuscan. chyba czyta skrzynie...
    sprawdz oco chodzi, poczytaj w temacie, zanim zaczniesz ladowac
    wysprzegliki, cuda wianki.

    podjechal bym do ciebie, nawet z komputerem i zobaczyl co i jak, ale
    niestety zaczynam zaraz urlop, i będę dopiero za ponad 2 tygodnie, jak do
    tego czasu nic nie zrobisz, to daj znac;)

    a jak bys chcial spalic, to też daj znac, odkupie ją od ciebie;)
    nie boje sie alf;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD

  • 14. Data: 2010-07-13 12:07:03
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Jeszcze tak patrzę, że całe Selespeed da się kupić na allegro za ~500-800
    > zł, może to byłoby jakieś wyjście? Ale znów zastanawiam się jak z
    > montażem,
    > bo do tego pewnie potrzebny będzie jednak serwis :|

    a potem opowisci ze wloskie sie psuja, i drogie sa, i wogole.
    jak pęknie ci wąż zbrojony w umywalce, to remontujesz odrazu całą łazienkę z
    pionami, czy kupujesz nowy wąż, i podmieniasz?:)

    zobacz co jest z tą skrzynią, i następnym razem, jak coś się będzie działo
    to sie tym interesuj - ta skrzynia zazwyczaj bardzo dobrze daje znać o tym
    że coś się będzie działo. w ogóle, te "padakowate" włoskie auta, jak tak
    obserwuje sobie przypadki rozne, to doskonale daja znac czego im potrzeba. a
    ignorancja ludzi powoduje problemy;)

    ostatnio spotkalem goscia ktory na swoja alfe psioczyl. w przeciagu 15 minut
    rozwiazalem mu problem czyszczac kostke potencjometru gazu. powinienem
    zgarnac za to 100 zl...

    jak sie naprawila, to stwierdzil - no, po za tym nic sie nie dzialo!:)
    eh...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 15. Data: 2010-07-13 13:05:17
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Dokladnie.
    Jak ktos ma lewe rece i nie ma zielonego pojecia, to niech ma chociaz
    dobrego mechanika.
    Wiekszosc usterek mozna naprawic samemu, przewaznie to pierdoly,
    naprawialne w cigu max 1 godziny.
    Ale jak ma sie takich pierdol 30, to biora sie mity o awaryjnosci...
    Sluchaj auta co do Ciebie mowi:)

  • 16. Data: 2010-07-13 13:28:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "wchpikus" <w...@w...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > naprawialne w cigu max 1 godziny.
    > Ale jak ma sie takich pierdol 30, to biora sie mity o awaryjnosci...

    Znaczy sie 30 pierdol czesto unieruchamiajacych samochod to "mity o
    awaryjnosci"? Ciekawe, dlaczego te "mity" nie czepily sie innych marek. Bo
    przeciez nie dlatego, ze w innych takie "pierdoly za 100zl" nie wystepuja
    dwa razy w tygodniu. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-07-13 14:26:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 13 Jul 2010 11:43:00 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > sam se zdiagnozuj:)
    >
    > kup albo pozyc kabel na elm327
    >
    > potem uzyj tego darmowego softu:
    > http://www.fiatecuscan.net/
    >
    > obsluguje twoja selespeed:)

    OKie, w takim razie najpierw spróbuję zdiagnozować, samospalenie zostawię
    na potem :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2010-07-13 14:28:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 13 Jul 2010 12:00:14 +0200, Bartek napisał(a):

    > kapsel,
    > wejdz sobie na jakies forum dedykowane, - lancia, alfa.....

    (ciach!)

    Dzięki za radę, ja ogółem młody kierowca jestem, nieobyty zupełnie w
    sytuacji "nie-jedzie-i-co-dalej", stąd się głupio pytam tutaj.

    Spróbuję więc sam jaką diagnozę, albo coś, a jak nic nie wymyślę, to
    spróbuję wynająć Cię kiedyś na jedno popołudnie ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 19. Data: 2010-07-13 14:49:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 13 Jul 2010 14:26:00 +0200, Kapsel napisał(a):

    > OKie, w takim razie najpierw spróbuję zdiagnozować, samospalenie zostawię
    > na potem :)

    Kabel zamówiony, ale od razu zapytam - z linuksami te programy nie polecą?
    Chociaż w sumie mam jakiegoś starego lapka z XP, to może jakoś się
    skomunikuje.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 20. Data: 2010-07-13 17:41:33
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 14:49:59 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Kabel zamówiony, ale od razu zapytam - z linuksami te programy nie
    > polecą?
    Sprobuj wina, dobre wino nie jest zle. Zadziwiajaco sporo aplikacyjek
    przemyslowych dziala.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski