-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Chłodnica wspomagania - ominąć?
Date: Wed, 17 Nov 2010 09:32:46 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 19
Message-ID: <ic03vf$c7o$1@news2.ipartners.pl>
References: <ibtt7f$2ap8$1@news2.ipartners.pl>
<4ce28ec9$0$27038$65785112@news.neostrada.pl>
<ibu3g4$2e1o$1@news2.ipartners.pl>
<4ce29e0b$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
<ibua0t$2h2a$1@news2.ipartners.pl>
<4ce2c80a$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1289982767 12536 157.25.157.219 (17 Nov 2010 08:32:47
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 17 Nov 2010 08:32:47 GMT
In-Reply-To: <4ce2c80a$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2326260
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-16 19:05, Nex@pl pisze:
> W dniu 2010-11-16 17:03, Jakub Witkowski pisze:
>>
>> Moja też jest częściowo przed chłodnicą wody - tzn. te 30% długości,
>> które tam wystaje. Wiem że w innych samochodach przewód jest dzielony
>> i można zmienić tylko tę część... ale niestety nie u mnie.
>>
>
> Pogratulować japończykom, ale nie mogę aż uwierzyć, że trzeba aż tyle elementów
wymienić... spytałbym się w aso czy by nie wymienili i ile za to wezmą, czasem można
się zdziwić.
Chłodnice można by w sumie zostawić, ale wtedy żeby wepchnąć tę pogiętą rurkę
na miejsce tym bardziej należałoby zdemontować sporo rzeczy aby zyskać miejsce na
manewr.
Zresztą, może fachmani mają swoje metody, ale moi dwaj ulubieni do tej pory
mechanicy sprawę olali, a do ASO na razie nie dzwoniłem.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.10 09:48 Jakub Witkowski
- 17.11.10 10:48 ąćęłńóśźż
- 17.11.10 20:05 Adam Płaszczyca
- 18.11.10 10:21 komar
- 18.11.10 11:54 Przemysław Czaja
- 18.11.10 13:12 grzech
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=