-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Chiptuning
Date: Sun, 22 Apr 2012 10:41:59 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 53
Message-ID: <jn0g8l$stg$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jmrp9s$k2b$1@news.dialog.net.pl> <jmrrkf$1n3$1@mx1.internetia.pl>
<4f917453$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jmsin2$f8f$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1335084117 29616 79.187.111.26 (22 Apr 2012 08:41:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Apr 2012 08:41:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120421-1, 2012-04-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445456
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-22 10:30, Krzysiek Kielczewski pisze:
> Dnia 20.04.2012 megrims<m...@i...pl> napisał/a:
>
>> Miałem kiedyś E90 2.0d z 2005 roku z ASB.
>> Zaczipowałem ze 163 na 195 KM przy przebiegu 45kkm.
>> Do 170 kkm jak go sprzedałem nie było żadnych problemów.
>>
>> Podstawowe zasady:
>> Nie katować jak jest zimny
>
> Jak z każdym innym.
OK. Ale jak weźmiesz niedoładowaną benzyne 1.6 16V
i zimną będziesz katował, to więcej zniesie
niż zimny turbo diesel.
>
>> Dać mu ostygnąć - nie gasić, po katowaniu
>
> Jak z każdym innym.
Wskaźnik temperatury oleju się przydaje. A mało
aut jest takich, gdzie taki wskaźnik jest.
Auto bez turbo więcej zniesie niż auto z turbo.
Ale to już było dyskutowane na temat studzenia
turbiny wiele razy na grupie. Nie ma sensu więcej.
>
>> Pilnować poziomu oleju i wymieniać na czas.
>
> Jak z każdym innym.
Są różne silniki o różnym stopniu "delikatności".
Porównaj silnik w 911 Carrera oraz GT3.
Carrere zakatujesz dość łatwo i to tak, że zacierają
się na cylindrze. W GT3 ciężko zakatować silnik.
>
>> Jechać ze stałym obciążeniem.
>
> To po cholerę więcej mocy? Z prędkościami>180-200km/h nie ma gdzie
> jeździć utrzymując stałą prędkość, a do utrzymania 180 to głupie 80KM
> wystarcza...
>
>> Zrowiej dla motoru będzie jechać cały czas 240km/h
>> niż raz 180, potem hamulec a po chwili
>> znów pełen laczek i 180.
>
> Dla silnika, hamulców, zawieszenia... :)
I dla pasażerów, którzy mogą cierpieć na chorobę lokomocyjną. ;)
>
> Pzdr,
> Krzysiek Kiełczewski
Pzdr
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.12 20:00 Lewis
- 22.04.12 20:40 Potocki Passion & Adventure
- 22.04.12 22:39 Krzysiek Kielczewski
- 22.04.12 22:40 Krzysiek Kielczewski
- 23.04.12 10:53 omega_fan
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo