  • 1. Data: 2010-03-01 13:52:55
    Temat: Chipset AMD
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Jest płyta z chipsetem AMD 785TD z zintegrowaną kartą graficzną ATI Radeon
    4200. Mam pytanie czy sterownik do karty graficznej zawiera w sobie
    równocześnie sterownik do chipseta AMD 785TD. Moim zdaniem chyba tak ale
    może się mylę.

  • 2. Data: 2010-03-01 15:21:23
    Temat: Re: Chipset AMD
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-03-01 14:52, MAG pisze:
> [...]
    > Radeon 4200. Mam pytanie czy sterownik do karty graficznej zawiera w
    > sobie równocześnie sterownik do chipseta AMD 785TD. Moim zdaniem chyba

    Pewnie jest na odwrót i to sterownik do chipa zawiera stery dla grafiki
    ale jesteś blisko, wcale jednak nie jest powiedziane że zewnetrzny
    sterownik do karty grafiki nie może być zainstalowany

  • 3. Data: 2010-03-02 18:52:14
    Od: MAR <m...@s...org>

> [...]
    > Radeon 4200. Mam pytanie czy sterownik do karty graficznej zawiera w
    > sobie równocześnie sterownik do chipseta AMD 785TD. Moim zdaniem chyba

    A jaki problem chcesz rozwiązać dzięki odpowiedzi na to pytanie ?

    --
    Mar