  • 11. Data: 2010-08-13 12:26:50
    Temat: Re: Chip Brabusa do E250CGI 204KM --> 230KM co sądzicie ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w wiadomości
    news:i40nek$ksg$1@node2.news.atman.pl...

    w miarę normalnej jeździe wytrzyma 500tyś przebiegu..

    > Pytanie czy projektanci Mercedesa podczas projektowania przewidzieli taki
    przebieg?:) Wyzylowany to on zbytnio nie jest. 2.0TFSI w
    > Audi S3 to miewa bodaj 280KM. Jak chcesz robic przebiegi 500kkm i miec troche pod

    A tak przy okazji to może są już jakieś dane dla przebiegów silników TSI/TFSI >=200KM
    ?
    W audi dopiero 2 lata jeździ 2-litrowy 211konny TFSI, ale np. już bardzooo długo w
    Audi TT jeździ 2-litrowy TSI o mocy 200KM. Może
    wiadomo ile on wytrzymywał ?

    Arek

  • 12. Data: 2010-08-13 13:13:33
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    A r t i e pisze:

> [...]
    > W audi dopiero 2 lata jeździ 2-litrowy 211konny TFSI, ale np. już
    > bardzooo długo w Audi TT jeździ 2-litrowy TSI o mocy 200KM. Może wiadomo

    Ciezko powiedziec, wydaje mi sie, ze te furmanki nie klepia duzych
    przebiegow, bo taki TT w trasy to chyba srednio wygodne jest, wiec jak
    rocznie walnie 20kkm to max.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek