  • 11. Data: 2009-06-18 05:55:35
    Temat: Re: Chińskie zapory
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jun 17, 10:27 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:918de388-b11f-4306-b43b-bccf7fc5e014@
    y9g2000yqg.googlegroups.com...

    > Kilka zapór zbudowali i jakoś im sie nie zawalaja. to oczywiscie nie
    > gwarantuje, ze kolejna nie legnie w gruzachm, tym nie mniej zawsze stanowi
    > jakąś poszlakę, ze jednak to odpowiednio obliczają.

    True. Zapory jak dotąd się nie walą, ale brzegi zbiorników się osuwają
    wywołując tsunami.
    Konrad

  • 12. Data: 2009-06-18 17:30:25
    Temat: To jest miś na miarę naszych możliwości
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Wczoraj w Rzeszowie na prawym brzegu Wisłoka tuż przy zaporze odbyła
    się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod małą elektrownie
    wodną - napisał lokalny dodatek "Gazety Wyborczej".

    Wg firmy ESI która na inwestycję wyłoży 12 mln zł, elektrownia powinna
    być gotowa na początku przyszłego roku. Zakładana średnia roczna
    produkcja energii wyniesie 3000 MWh.

    Prace rozpoczną się od budowy przepławki, czyli "przejścia" dla ryb,
    dzięki któremu będą one mogły płynąć w górę rzeki.

    Gazeta Wyborcza Rzeszów

  • 13. Data: 2009-06-25 15:47:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko co opisałeś kończy się tam występem na stadionie. Za
    > kulkę trzeba
    > jeszcze zapłacić.

    Niby tak, ale moze cos sie zmienilo ?

    No bo jesli panstwowa firma w Chinach nie dostaje panstwowego
    zezwolenia .. no to ja jestem bardzo ciekaw o co tu moze chodzic.
    Faktycznie projekt do d* i sie boja ze sie zawali ?

    J.