  • 51. Data: 2015-08-31 09:15:56
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-08-31 o 02:50, Borys Pogoreło pisze:

    > Parę lat temu internet obiegły też te zdjęcia:
    > http://superauto24.se.pl/galerie/63662/62773/tata-in
    dica-dlx/
    > (dziwne tylko, że ze Złomnika zniknęły)

    Bo w Indiach soli na drogi nie sypią :-)
    T.

  • 52. Data: 2015-08-31 10:42:42
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 31 Aug 2015 02:00:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A poruszaja sie tysiace?

    Szacuje się, że bez OC jest blisko ćwierć miliona pojazdów. Myślę, że
    spokojnie można założyć, że spora część z nich się porusza po drogach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 53. Data: 2015-08-31 11:12:03
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 31 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 3:18
    *Pszemol* naskrobał(a):

    > Bardzo złe porównanie. Polacy nie słyną z "Ordnung must sein!".
    A z postawy obywatelskiej? Niestety, też nie. A z patriotyzmu? Niestety,
    też nie. To z czego "słyną" Polacy?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-08-31 11:04:25

  • 54. Data: 2015-08-31 11:18:25
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Korupcja jest nie tylko w sektorze publicznym. Musiałbyś zlikwidować
    > wszystkie osoby podejmujące decyzje finansowe.

    Tylko co kogo obchodzi korupcja w prywatnej firmie? Nie moja kasa - nie
    moja sprawa. Robia w zwiazku z korupcja cos zle/za drogo, to ide do
    konkurencji. W przypadku urzedu nie moge pojsc do konkurencji.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 55. Data: 2015-08-31 11:48:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Prawo dotyczy całego społeczeństwa i nie powinno w imię walki z jakimś
    > niewielkim marginesem (dodajmy że niezbyt uciążliwym), uniemożliwić czy
    > utrudnić życia całej reszcie.
    > To jest właśnie ta cienka granica między mądrym prawem, a kretyńskim.

    Płacenie łapówek za podbicie pieczątki w dowodzie rejestracyjnym
    to nie margines - to nagminna w Polsce rutyna. Niestety.
    ---
    A kiedy Ty byłeś w Polsce ? Może sama opłata jest łapówką, ale generalnie
    ludzie rzadko płacą więcej.

  • 56. Data: 2015-08-31 11:51:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder

    Zlikwidowac przeglady. Jesli bez wzgledu na to czy pojazd ma przeglad albo
    nie ma za jego stan odpowiada wlasciciel albo uzytkownik przeglady sa
    zbedne.
    ---
    :-)

    Przeglądy mają sens, ale należy zlikwidować dowody rejestracyjne.

  • 57. Data: 2015-08-31 11:56:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Ale mysle, ze przede wszystkim działania krokodylków czy policji (ale chyba
    bardziej krokodylków bo oni maja lepszy sprzet) wyłapujących takie rzechy z
    ulicy i sprawdzajacych jak to sie stało ze "toto" ma przegląd.
    Wiem, pracochłonne.
    ---
    Idiotyczne. Już dzisiaj policjant może zabrać dowód rejestracyjny pod
    pozorem drobnej usterki.

  • 58. Data: 2015-08-31 13:37:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-31 o 11:48, re pisze:
    > A kiedy Ty byłeś w Polsce ? Może sama opłata jest łapówką, ale
    > generalnie ludzie rzadko płacą więcej.

    Ciągle odnoszę odnoszę wrażenie że Pszemol żyje stereotypami z przed
    10-15 lat.

  • 59. Data: 2015-08-31 13:38:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Heraklit" <r...@f...pl> wrote in message
> [...]
    > *Pszemol* naskrobał(a):

    > A z postawy obywatelskiej? Niestety, też nie.

    Z pijaństwa i złodziejstwa?

  • 60. Data: 2015-08-31 13:40:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ms17t2$7cf$1@mx1.internetia.pl...
    > Płacenie łapówek za podbicie pieczątki w dowodzie rejestracyjnym
    > to nie margines - to nagminna w Polsce rutyna. Niestety.
    > ---
    > A kiedy Ty byłeś w Polsce ?

    A co to ma do rzeczy?

    > Może sama opłata jest łapówką, ale generalnie ludzie rzadko płacą więcej.

    Nie rozumiem... Czy wartość łapówki ma znaczenie?
    Czy zmienia coś sytuację że łapówka wynosi 100 czy 200zł?