  • Data: 2015-09-03 16:17:05
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    >ja nie postuluje takich rozwiazan, tylko stwierdzam ze obecnie
    >badania techniczne sa praktycznie martwe, to tylko pseudopodatek
    >od posiadania samochodu, w wypadku posiadania trupa dodatkowe 50 pln
    >jedyne co nie przechodzi przegladu to samochody z lpg i zbiornikami
    >ktorym skonczyla sie legalizacja, wszystkim innym sprawnym na oko
    >diagnosta pieczatke wbije

    A ta nalepka cos zmieni ?

    Poza tym ... ja tam oprocz pieczatki dostaje informacje - tu luz, tam
    luz, tu brak swiatla ...

    >a tam gdzie takie stosuja popularne sa kontrole na szybko na zasadzie
    >naszego dmuchania - stoi policjant, samochody zatrzymuja sie kolo
    >niego na 5 sekund i jezeli daty sie zgadzaja to jada dalej

    Smiem twierdzic, ze u nas jednak wiekszosc badania ma.
    A u nas nawet takich kontroli malo.

    >na allegro niekoniecznie, to jednak juz zagrozone jest spora kara

    Dlaczego ? Nalepka jak nalepka, dla celow kolekcjonerskich, kolorowa,
    ladna, i wcale nie przypomina oryginalnej.
    Po dokladnym przyjrzeniu sie, bo na pierwszy rzut oka to przypomina
    :-)

    J.