    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chińskie kamery IP
    Date: Fri, 27 Mar 2009 14:50:50 +0000 (UTC)

    Pan Marek napisał:

    > Widac nei jest zadowolony skoro szuka porady na forach.

    Gdzie szuka porady? Gdzie widać? Pyta o możliwość wymiany firmware, bo
    w różnych egzemplarzach są różne wersje. Z żadnego opisu nie wynika, że
    jedna lepsza od drugiej.

    > Za tauzena kupisz videoserwer czterokanałowy WiFi z przekazem 4xCIF,
    > audio, sterowaniem w obie strony i PTZ.
    > Do tego wystarczyło 4 dobre kamerki po 250 zł i za 2tys miałbyś cacysiu
    > system monitoringu z możliwościa zapisu.

    Nie kupię. Nie potrzebuję babrać się z takimi rzeczami. Wideoserwer
    osobno, rejestrator osobno, kamery osobno, do tego jakieś wtyczki,
    złączki, gniazdka, kabelki, duperelki. Zwłaszcza jeśli mogę mieć kamerę,
    którą wystarczy umieścić w dowolnym miejscu sieci (również bezprzewodowej)
    i ona już działa. Poza tym szkoda czasu na takie zabawy. A bocianowi też
    nie mam zamiaru dawać czterech kamer, jedna mu wystarczy. I bez audio,
    bo klekot i tak słychać w całej okolicy.

    Jarek

    --
    Panie, pan masz drobnomieszczańskie nawyki. Pan byś chciał mieć tak: zimnę
    wodę osobno, ciepłą osobno, szczelne rurki, kafelki, duperelki, kraniki,