  • Data: 2009-03-28 00:29:25
    Temat: Re: Chińskie kamery IP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziobson napisał:

    > kupowałem od innego dostawcy który nic nie dawal
    >
    > ALE TO I TAK NIE ZMIENIA TEMATU ZE NIE MA SKĄD ŚCIĄGNĄĆ FIRMWARU !!!!

    TO RÓWNIEŻ NIE ZMIENIA TEMATU, że ściąganie firmwaru jest tej kamerze
    potrzebne jak zającowi dzwonek. W czym jedna wersja lepsza jest od
    drugiej przy realizowaniu jednej jedynej i podstawowej funkcji kamery,
    jaka potrzebna jest do podglądania pracowników i zapisywaniu tego na
    dysku? Podejrzewam, że URL określający stream nie został zmieniony.

    -- Jarek

    PS
    Kilka minut zajęło mi ustalenie, który Chińczyk (okazało się, że Chinka)
    zajmuje się sprzedażą takich kamer. Okazało się też, że można je mieć
    po 49$, chyba że ktoś chce więcej niż 10 sztuk, wtedy może negocjować.
    Może nawet firmware w pliku dorzucą gratis.