  • 71. Data: 2009-04-22 19:59:10
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    (pj) pisze:

    > Niech najpierw zaskoczy. Potem pogadamy, ocenimy, moze kupimy...?

    A ten tfuj adres e-mail to działa?

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 72. Data: 2009-04-22 20:09:49
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Ja mam 1340 i nie narzekam

    Woooow - czad :) Nie mogę dojść do siebie :D
    I dasz radę jechać tym w korku szybciej niż skuterem 50ccm ??
    Bo śmiem twierdzić, że z racji gabarytów jedziesz dużo wolniej.
    A może spala Ci to poniżej 2,5 litra na setkę ??
    A może 12 litrów ?

    Widzę że na tej grupie są dwa typy ludzi.
    Tych którzy mają "motóry" tysionc pińcet i som lepsi łot innych
    I tych ignorantów, którzy w swej nieświadomości śmieli kupić nie cudowny
    motór tylko "narzędzie" które ich wozi do pracy i nie dostają orgazmu mówiąc
    o wspaniałości swojej najlepszej w świecie maszyny.......

  • 73. Data: 2009-04-22 20:10:16
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 19:43:46 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >Ja z geografii zawsze bylem kiepski, zwlaszcza z tamtych rejonow,
    >Hjundaj to tajwan jest?

    Hyundai to Pld. Korea., Hyosung jako korporacja tyz. Ale cosik mi sie
    kolebalo ze Tajwan. No coz, ciagle powtarzam ze pamiec to ja mam
    dobra, jeno krotka ;)

    >Nie ma kogos takiego jak wlasciciel marki Junak.

    Znaczy moge sobie poskladac w szopie motur i sprzedawac go jako junak
    i nikt (poza ofkoza weteryniarzami) nie podskoczy ? ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 74. Data: 2009-04-22 20:16:29
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > motór tylko "narzędzie" które ich wozi do pracy i nie dostają orgazmu mówiąc
    > o wspaniałości swojej najlepszej w świecie maszyny.......

    A tych trochę żal bo nie wiedzą co mają i na dodatek sprowadzają
    motocykl do roli wołka roboczego.

  • 75. Data: 2009-04-22 20:25:30
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    >A tych trochę żal bo nie wiedzą co mają i na dodatek sprowadzają motocykl
    >do roli wołka roboczego.

    A czym jest dla Ciebie mikser, odkurzacz, młotek, motocykl, pralka, samochód
    i lodówka ???
    Dla mnie to narzędzia które pozwalają oszczędzic czas, który z kolei mogę
    przeznaczyć dla ludzi.
    Ale ja to truskawki cukrem......

  • 76. Data: 2009-04-22 20:27:46
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > i lodówka ???
    > Dla mnie to narzędzia które pozwalają oszczędzic czas, który z kolei mogę

    No i co? Wszystko sobie posłodzisz i tak naprawdę czujesz tylko
    cukier a nie smak tego, co pod spodem. Motocykl z całą pewnością
    nie jest tym samym co pralka.

  • 77. Data: 2009-04-22 20:29:30
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mustafa" napisał w wiadomości

    > Woooow - czad :) Nie mogę dojść do siebie :D
    > I dasz radę jechać tym w korku szybciej niż skuterem 50ccm ??
    > Bo śmiem twierdzić, że z racji gabarytów jedziesz dużo wolniej.
    Nie całe miasto jest zawsze zakorkowane,wystające cylindry też nie
    przeszkadzają
    > A może spala Ci to poniżej 2,5 litra na setkę ??
    > A może 12 litrów ?
    a może poszli do lasu...
    Mylisz pojemność z mocą,skuterem nie lubię jezdzić po mieście bo ominięte w
    korku samochody wyprzedzają nieprzyjemnie blisko.
    Kup silnik do roweru będzie palił 1l jeśli to jest najważniejsze

> [...]
    > motór tylko "narzędzie" które ich wozi do pracy i nie dostają orgazmu
    > mówiąc o wspaniałości swojej najlepszej w świecie maszyny.......

    dziwnie masz pojęcie,praktycznie każdy kupuje taki motocykl jaki mu się
    podoba,no chyba że go nie stać dla 99% użytkowników to hobby,a jeśli da się
    jeszcze do pracy dojezdżać..miodzio

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 78. Data: 2009-04-22 20:38:29
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Mylisz pojemność z mocą,skuterem nie lubię jezdzić po mieście bo ominięte
    > w korku samochody wyprzedzają nieprzyjemnie blisko.

    no ale żeby temu zaradzić do miasta w 100% wystarcza 125 - 250ccm.

    > Kup silnik do roweru będzie palił 1l jeśli to jest najważniejsze

    najważniejsze żeby dojechać w czasie krótszym niż samochodem a że przy
    okazji 3 razy taniej to nic tylko się cieszyć :)
    no i w czasie tym samym albo krótyszym niż te litrowe maszyny które palą w
    okolicy 10 litrów na setkę
    bo wiesz.... najtaniej to by było piechotą, ale trochę długo.....

    > dla 99% użytkowników to hobby,a jeśli da się jeszcze do pracy
    > dojezdżać..miodzio

    no cóż - większość moich znajomych traktuje motocykl przede wszystkim jako
    sprawny środek transportu (co nie znaczy że się nim nie cieszy, ale bez
    przesady)

  • 79. Data: 2009-04-22 20:40:04
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > No i co? Wszystko sobie posłodzisz i tak naprawdę czujesz tylko cukier a
    > nie smak tego, co pod spodem.

    ups.... widze że nie załapałeś delikatnej aluzji do pewnego kawału z brodą
    :))))

    > Motocykl z całą pewnością nie jest tym samym co pralka.

    no nie jest tym samym - ale w pewnym sensie pełni podobną rolę - pozwala
    zaoszczędzić czas

  • 80. Data: 2009-04-22 20:40:40
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 22:09:49 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >I dasz radę jechać tym w korku szybciej niż skuterem 50ccm ??

    a dasz rade jechac bezpiecznie i w miare szybko (odrobine ponizej
    limitu) poza miastem tym skuterem 50ccm ?

    >A może spala Ci to poniżej 2,5 litra na setkę ??
    >A może 12 litrów ?

    Znaczy kupujesz motocykl zeby ograniczyc wydatki ? Przelicz to jeszcze
    raz.

    Chyba zes sie czegos nawdychal :-D

    pozdr
    newrom 2600ccm wannable