  • 1. Data: 2019-11-13 09:33:18
    Temat: Chińska pompka zamiast koła zapasowego
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/2q3ulyKARGs?t=347

    Mam LPG i zapasówka mi lata po aucie.
    Może coś takiego?

  • 2. Data: 2019-11-13 11:41:56
    Temat: Re: Chińska pompka zamiast koła zapasowego
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 09:33, Bolko pisze:
    > https://youtu.be/2q3ulyKARGs?t=347
    >
    > Mam LPG i zapasówka mi lata po aucie.
    > Może coś takiego?

    Jak rozwalisz oponę na krawężniku czy dziurze to żadna pompka nie pomoże.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2019-11-13 18:39:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 11:41, Janusz wrote:

    > Jak rozwalisz oponę na krawężniku czy dziurze to żadna pompka nie pomoże.

    Jak rozwalisz dwie opony na jednej dziurze to jedna zapasówka nie pomoże.

  • 4. Data: 2019-11-13 19:56:10
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-13 o 18:39, kk pisze:

> [...]

    Dokup do zapasu pokrowiec i zamocuj go rzepami.

    > Jak rozwalisz dwie opony na jednej dziurze to jedna zapasówka nie pomoże.

    Jak rozwalisz oponę to taka pompka nie pomoże.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-11-14 07:16:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-13, Bolko <s...@g...com> wrote:
    > https://youtu.be/2q3ulyKARGs?t=347
    >
    > Mam LPG i zapasówka mi lata po aucie.
    > Może coś takiego?

    Dla takiej małej dziury wystarczy to:
    https://www.aliexpress.com/item/32921676795.html

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-11-14 09:07:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 07:16:14 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Dla takiej małej dziury wystarczy to:
    > https://www.aliexpress.com/item/32921676795.html

    Tyle tylko że ciężko na drodze zlokalizować taka mała dziurę. I tak trzeba
    najczęściej koło zdjąć i do wanny z woda;)

  • 7. Data: 2019-11-14 09:34:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak to działa?

    -----

  • 8. Data: 2019-11-14 10:13:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-14, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Jak to działa?
    > -----

    Te szpikulce to jak igła do maszyny do szycia. Przewlekasz taki jeden
    kawałek "nitki" - to ten brązowy pasek z pół/niezwulkanizowanej gumy,
    przez oko, a dalej wbijasz to w tę dziurę tak, że całość wchodzi do
    średka. Powoli wyciągasz szpikulec i masz już ten pasek siedzacy w
    dziurze. Obcinasz koncówkę zostawiając z 1 cm. Ta guma powoli będzie
    wulkanizowała w temperaturze pracy opony i jeśli dziura była mała - np.
    mały gwóźdź do drewna, to może permanentnie uratować oponę. Jeśli
    większa, lub z poszarpanymi brzegami (np. raz wbiła mi się śruba), to
    raczej dupa, ale chociaż pozwoli dojechać.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-11-14 10:16:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-14, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Tyle tylko że ciężko na drodze zlokalizować taka mała dziurę. I tak
    > trzeba najczęściej koło zdjąć i do wanny z woda;)

    Na podnośnik i obracajac polewać jakimś płynem, np. do spryskiwaczy,
    albo wozić buteleczkę z wodą i detergentem - ciagle dużo mniejsze niż
    opona.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-11-14 10:36:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie tego nie rozumiem, że wchodzi do środka a nie wylezie z "igłą" na
    zewnątrz.
    No chyba, że najpierw do środka wpycham całość aż żeby zniknęła wewnątrz opony, a
    później wyciągam igłą kawałek i obcinam przy oczku
    "igły".

    -----