  • 11. Data: 2019-11-14 10:49:57
    Temat: Re: Chińska pompka zamiast koła zapasowego
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 14, 2019 at 10:36:48 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > No właśnie tego nie rozumiem, że wchodzi do środka a nie wylezie z "igłą" na
    zewnątrz.
    > No chyba, że najpierw do środka wpycham całość aż żeby zniknęła wewnątrz opony, a
    później wyciągam igłą kawałek i obcinam przy oczku
    > "igły".

    to szydlo jest rozciete na dole, da sie wyjac... ale nie majac wprawy marnie toto
    widze na drodze ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=yjGLF4zagVs

  • 12. Data: 2019-11-14 10:51:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-14, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
> [...]
    > No chyba, że najpierw do środka wpycham całość aż żeby zniknęła wewnątrz opony, a
    później wyciągam igłą kawałek i obcinam przy oczku

    No tak napisałem. Przewlekasz przez oko (igły) i wbijasz do środka w
    dziurę.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-11-14 11:40:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-14, WS <L...@c...pl> wrote:
    później wyciągam igłą kawałek i obcinam przy oczku

    > to szydlo jest rozciete na dole, da sie wyjac... ale nie majac wprawy
    > marnie toto widze na drodze ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=yjGLF4zagVs

    Nie, serio, to jest w miarę proste. Nie dalej jak tydzień temu miałem
    tym robione i to tylko samym szydłem i gumą, bez żadnych nawiercań.
    Facet zresztą robił inaczej niż na filmie bo rozpychał gumę w trakcie
    wsadzania żeby dobrze przywarła (zwilżyła) ściany dziury. Robił na
    napompowanej oponie.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2019-11-14 11:55:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-14, WS <L...@c...pl> wrote:
    później wyciągam igłą kawałek i obcinam przy oczku

    > to szydlo jest rozciete na dole, da sie wyjac... ale nie majac wprawy marnie toto
    widze na drodze ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=yjGLF4zagVs

    Dopiero teraz zauważyłem, że gościu uzywa wazeliny. Chyba kogoś
    solidnie posrało. Można użyć kleju z wulkanizatem ale niekoniecznie trzeba.
    https://www.youtube.com/watch?v=6T-rmhXUR8o
    https://www.youtube.com/watch?v=nCwWPlaghfs

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-11-14 15:23:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >https://youtu.be/2q3ulyKARGs?t=347
    >Mam LPG i zapasówka mi lata po aucie.
    >Może coś takiego?

    -jak rozwalisz porzadnie, to tylko zapas pomoze,
    -jak dziura bedzie srednia ... ta pompeczka moze nie starczyc, a na
    pewno nie na dlugo,
    -wywazenia nie ma, wiec predkosc .. 20km/h ? 40 ?

    IMO - tylko do miasta, a i to nie wiadomo.
    To juz chyba lepszy spray uszczelniajacy i ... bardziej tradycyjna
    pompka.

    J.